luni, 26 octombrie 2009

Vitaly/Vineri(5nizza)

Vreau sa scriu de vreo 3-4 zile de Vitaly. Dar vad ca nu mai apuc. Asa ca scriu ca o sa scriu despre el ca sa ma oblig sa scriu :))



Mi-am adus aminte de el datorita videoclipului asta. De care mi-am adus aminte ca a venit intr-o noapte (joi, cred) in winamp o piesa de-a lui DJ Vadim. Care e rus. Si care a scos anul asta un album si pe care are o piesa intitulata Soldier ce e varaianta in engleza a pieseia asteia. Engleza pe refren, ca in rest e in franceza. Si care e foarte tare si aia. Dar originalul e mereu mai bun. Si asa mi s-a facut chef mare sa ascult niste rusi. Care de fapt sunt uncrainieni, doar canta in rusa. Si-am dat pe youtube ca unu' din ei de frumos foc si trebuie sa ma uit la video. Si bine-nteles ca am dat la alta piesa, unde ala frumos foc e si mai si. Asa frumos ca salivez la imagini. L-as lua acasa sa-l pun in vitrina. Si-asa m-am gandit la Vitaly. Ca, o data, seamana cat de cat cu ala frumos foc si, apoi, ca e rus. Si pe Vitaly l-as fi luat acasa. Dar despre Vitaly maine. Acu' ma bag la piesa...piese. Ca in weekend-ul asta mi-a venit sa ascult mai multe piese de-ale lor si-am descoperit cateva foarte tari. Mai tre' sa pricep rusa acum. Ah, si piesa asta de mai sus se incadreaza foarte bine in "obsesii muzicale de-ale mele". Pot sa bag over and over and over multe minute de piesa asta.

Niciun comentariu: