vineri, 2 octombrie 2009

Profil

Tot ma gandesc de ceva timp bun la ceva. Daca am zis ca voi incepe de la anul sa povestesc intamplarile de prin dk, vreau sa mai scriu si acum cat ceva de ce a fost pe acolo. Pentru ca inca e proaspat in minte. Si ce m=am gandit e sa fac un profil al celor care mi-au intrat in inima, a celor cu care am interactionat si pe care nu as vrea sa ii uit in timp. Daca e scris sigur ramane. Si raman si impresiile de acum.
Asa ca va urma in curand seria "profil". Deocamdata schitez profile de zor in minte, noaptea cand ma chinui sa adorm. O sa fie o mare provocare pentru mine. Sa descriu oameni. Abia astept.

Daaa! Sample-ul meu preferat!! Bine, mint. Am multe sample-uri ce ma innebunesc, dar asta e demential si nu ma asteptam sa il aflu vreodata. De aia!

p.s. Am cautat lyrics si n-am gasit, da' am gasit guitar tabs. Poate ma apuc sa invat sa cant la chitara. Fix cand se muta fratele si nu o sa mai am chitara aproape...

Niciun comentariu: