miercuri, 7 octombrie 2009

O mica panica semestriala

De vreo 3-4 zile sunt cam agitata. "Cam" este usor zis. O iau razna. Pana ajung la mici panici chiar. Mai am cateodata perioade d-astea. Merg pe strada, ca trebuie sa ajung undeva si am impresia ca nu e timp, si ma grabesc, si ma agit interior mai mult, si apoi iar dai si mergi repede, cu gesturi si miscari bruste. Nu pot sta locului, mi se pare ca metroul/ratb-ul nu ajung suficient de repede. Le ordon sa mearga mai repede. Vreau sa ii omor pe toti ca se misca precum niste melci, ca merg turma. Imi imaginez moduri oribile cum as putea sa-i execut. Si inside totul pare sa se desfasoare cu rapiditate. Si pe dianafara sunt terminata. Ajung unde tre' sa ajung aproape fara suflu. Tre ' sa stau 5 minute sa imi revin. Breath in, breath out.
Habar nu am ce am. Poate ar trebui sa fiu atenta la perioada din an cand ma iau starile, sau la alte variabile ce ar putea agrava sau declansa agitatia mea.

Niciun comentariu: