vineri, 16 octombrie 2009

De toamna

Ceai de toamna de la Fares, din gama Anotimpuri. Yap, I love tea. Black. Oricand. Acum, ca e mai frig in casa decat afara, e perfect. Si Fares e firma mea preferata de ceaiuri. Romanesc (scrie frumos si vizibil pe ambalaj - Produs in Romania), cu traditie (din 1929), preocupati de sanatate si mediu (au emblema si gama de produse - "Linia verde"), ieftin (comparativ cu ceaiurile Lipton, Pickwick, Twinnings), variat si inovativ (au unele game unice pe piata romaneasca, din ce stiu eu, cum ar fi gama asta "Anotimpuri", care cred ca e noua, gama de "Aromate" fara arome aduagate, totul 100% natural, gama "Afectiunile omului modern", care are unele foarte bune la gust si utile, "Somn linistit", "Antistres", etc. Sunt fana.
Si daca am scris de ce imi place, trebuie sa zic si ce am facut azi. Am iesit la plimbare prin Herastrau. De data asta nu am fost singura, ci cu D. Ne-am dus sa ne intolim, din Pavilionul H, ca am descoperit ca-s haine mai ieftine, dar si de calitate, la modul ca sunt foarte multe standuri unde au haine aduse de la diverse firme straine (dau exemplu Topshop, ca e my favorite), care haine sunt facute in Romania, apoi trimise la ei in magazine(in exemplul meu, Anglia). Si romanii ciuciu haine. Dar probabil hainele astea sunt apoi readuse aici, fiind din sezoanele trecute. Dar nu ma deranjeaza. Ca sunt haine foarte bune. Asa...si trecand peste partea de shopiing, care nu ma incanta deloc, doar ma oboseste, am mers prin parc. Noi doua. Si cam atat. Eu stiam cum e parcul toamna, cand ploua. Mergeam zi de zi dimineata la 7 jumate dimineata prin parcul ala, pe soare, ploaie, zapada. Si imi placea la nebunie linistea. Iar cand ploua e si mai frumos. Imi place ploaia de mor. Ma simt extrem de bine cand ploua. Desi dardai de frig, sunt vesela, binedispusa. Iar cand combini parc gol, ploaie si toamna, deci frunze colorate cazute pe asflat sunt in extaz.

2 comentarii:

worsakeend spunea...

avem ceva in comun se pare ne place ploaia..


buun,multumesc ca te-ai oprit si la blogul meu si ca ai gasit de cuvinta sa-l urmaresti :P


last words:numele tau are o rezonanta cunoscuta pentru mine si ma mananca curiozitatea daca intradevar am avut vreodata ocazia sa ne cunoastem personal?

/c. spunea...

Hmm...poate ne-am vazut vreodata prin oras, fara sa stim. Stii, lumea asta e tare mica. Dar altfel nu cred. Eu nu stiu sa te cunosc. chiar am impresia ca am dat de blogul tau cautand persoane care aveau ceva in comun cu ceva film/muzica de-a mea...dar nu mai stiu ce anume era. Deci pura coincidenta.