marți, 27 octombrie 2009

Brand new

Mi-am dat seama cand a inceput sa se cante muzica live in sala. Italieneasca. Coincidenta poate, din seara trecuta, cand o piesa italieneasca parea ca ma va scoate din starea proasta ce o am de doua zile deja. Am inceput sa ascult, nu mai imi amintesc nici un vers ca sa zic ce piese au fost, dar deja eram alta. Am facut si o schimbare de masa. Oameni noi, povesti noi. Am cunoscut un tip la vreo 50 de ani, din Cluj. Zicea ca a lucrat 19 ani in Sibiu. Nu stiu exact ce anume. Acum are firma privata de consultanta agricola si lucreaza pe parte de proiecte si atragere de fonduri structurale. Interesant om. Desi parea ca ii place mai mult sa vorbeasca, decat sa asculte si ce ai tu de zis. Insa nu m-a deranjat foarte tare deoarece imi placea povestioarele lui, experientele prin care a trecut si la care a luat parte, felul de a fi, felul in care vorbea. Ardelean. Imi plac oamenii astia. Si imi place partea asta de tara. Cam tot ce e dupa munti. M-as muta cu prima ocazia. De cand m-am intors am zis ca daca mi se iveste ocazia sa ma mut in Sibiu, Cluj sau Timisoara, ma duc. In Cluj nu am ajuns inca, doar am trecut prin oraj, dar imi suna mie bine...si am auzit ca e frumos. De Sibiu sunt indragostita. Si Timisoara e un oras frumos, cu niste piete foarte dragute si am si o cunostinta acolo. Acum doar sa vina ofertele...
Nu aveam nevoie decat de niste vin alb si o companie buna. Si am avut parte de ele astazi. De vin nu mai zic. Am fost razbunata astazi pentru nedereptatea ce mi s-a facut ieri. Am avut 2 carafe la 3 oameni. Vin alb demisec de la Pietroasa. Daca era dulce eram in rai, dar si asta a fost bun. Si am avut parte si de conversatii cu chelnerii...m-a binedispus totul.
Acum am plecat pe ritmuri de muzica populara. Tipa cu muzica italieneasca sa trecut la muzica internationala, apoi la populara. La asta din urma se pricepea cel mai bine. Ma gandeam ca am zis bine cand am zis ca asta e locul unde imi voi face nunta. Chiar e. Invitati sa am.
Deci, I'm back. Brand new!

Iar nu are nici o treaba...dar ieri ascultam piesa asta si ma amuza video-ul. Si azi la masa am auzit-o venind de undeva din bucatarie.

Niciun comentariu: