joi, 29 octombrie 2009

Balarii

Stau la bucatarie si mananc ceva branza imputita...da' rau de tot. Zici ca e varza murata stricata. Bine ca la gust e tare buna...cremoasa, untoasa si usor dulceaga. Daca nu mori de la miros ai toate sansele sa ajungi in Rai mancan-o. Sunt putin dezamagita ca fratele a uitat sa imi cumpere Roquefort. Aia e preferata mea. Oricand. Oricum. Si la noi e cam scumpa. Oricum e scumpa de felul ei. Macar sunt fericita ca mi-a adus cidru. 2 sticle chiar. Cidru frantuzesc nu am mai baut pana acum si chiar sunt curioasa. Dar cred ca astept pana luni de ziua mea sa deschidem o sticla. Ca sa se bea tot odata...sper sa rezist pana atunci.
Am reusit azi, in sfarsit sa ma pozez pentru buletin. Dupa ce iar am fost intoarsa acasa...ca imi trebuia certificatu' de mostenitor sa dovedesc adresa de domicilui si nu contractu' de casa pe care il luasem eu cu mine. Pisici...pai daca nu se gandesc si ei ca-s oameni tuti pe lumea asta, si sa scrie si ei cu exemple, in caz de x si/sau y ce document tre' sa aduci. Da' am trecut si peste asta...cu multe plimbari pe jos prin cartier. De ceva timp sunt numai pe drumuri, pe fuga...Azi am avut inspiratia sa nu stau decat pana la 10 si ceva la curs, apoi sa merg in camera sa dorm...ca nu mai puteam sta treaza. Si-am dormit pana la 1, la masa. Apoi am aflat ca tre' sa predau camera mea de libertate. Tocmai bine pentru mine ca ieri iar ma carasem cu diverse de acasa. Azi le-am adus inapoi. Ma intorc acolo dupa 9 noiembrie.
Aveam atatea in minte azi...am ajuns iar sa "scriu" atunci cand merg pe strada. Vad ceva, fac ceva si le gandesc ca si cum le-as scrie. Si ajung acasa si in fata laptopului si uit ce voiam sa scriu. Si ma fortez sa scriu ceva si ies numai balarii si numai chestii banale de zi de zi si detalii cu ce am facut eu. Care nu ma intereseaza nici macar pe mine. Ca daca e sa fie ceva interesant sigur nu uit. Deci nu e nevoie sa le scriu...Poate ar fi cazul sa fac o pauza...insa nu pot, ca sunt in perioada cand incepe sa imi placa ideea de blog si vreau sa scriu non-stop.

Niciun comentariu: