luni, 19 octombrie 2009

Busy makes me happy

Am stat mai mult de 12 ore azi plecata de acasa. Ceea ce e ceva ce n-am prea facut de cand m-am intors. Am fost cam o leguma. Ma trezeam la 12, ma urcam in patul din cealalta camera, dadeam drumu' la tv, la calculator, la muzica si acolo ma gasea mama cand venea acasa la 8 seara. Cel putin pe perioada de vara. Noroc ca am mai mers pe la mare. Si noroc ca m-am gandit sa ma bag intr-un ong. Si-acu's asistent de marketing, cica. Dar sa revin la cele 12 ore plus. Am invatat o gramada de chestii noi azi. Si m-am ales cu un loc nou de locuit timp de o luna incepand de azi. Pana pe 19 noiembrie o sa ma mut in camin in Agronomie. Asta-mi revine ca participant la cursul de consultanta agricola finantat de Banca Mondiala prin programul MAKIS. Cazare plus 3 mese pe zi plus curs gratuit. Echivalentul a 2000 euro zic ei. Si asta e tot ce o sa-mi iasa in urma plecarii ca student Erasmus, dar cu grant 0 aka pe banii mei 100%. Cel putin asa am crezut pana azi, ca tipa de la relatii internationale m-a inscris ca sa isi spele pacatele ca m-a trimis fara grant. Pentru ca pe Danemarca in anii trecuti au fost probleme, cei trimisi nu s-au intors cu numarul de credite necesar, fonduri reduse, bla bla-uri, si totul a cazut pe mine. Desi eu nu aveam nici o vina si nici o treaba cu respectivii. Dar nici nu aveam ce face. Si nici scnadal nu fac. Nici nu stiu sa fac. Dar azi vad ca tipul ce-a plecat odata cu mine, dar pe Franta era si el inscris. Deci nici o spalare a pacatelor din partea ei. Da bine sa zici ca ai si studenti la curs. Diversitate. Si da bine sa te lauzi cu studentii. Ca ce buni sunt ei. De-ar fi zis asa si acu' un an...
Dar nu mai conteaza. E trecut. Si Danemarca e cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat. Asa ca discutii despre bani nu-si au rostul. Azi am descoperit ca nu sunt singura ce vorbeste mult despre Danemarca. Trebuie sa mai cercetez, dar tind sa cred ca se ia. Tipul ce ne prezenta azi fondurile europene si alte treburi a studiat si el in Dk. 2 ani. Probabil master. Voi afla. Din 5 fraze una era despre Danemarca. Din 3 exemple, 2 erau din intamplari traite in Danemarca. Si tot asa. Eu eram fericita. Si mai mult am fost cand am aflat ca vom avea un lector din Dk ce ne va vorbi despre sistemul lor de consultanta. Despre care eu stiu unele chestii deja. De fapt, stiu destule din chestille pe care le voi face la cursul asta. Dar nu-i mare suparare. Dupa curs o sa fiu certificata in consultanta agricola. O sa pot sa imi deschid firma de consultanta. Dar culmea culmilor, ca in RO, nu o sa pot sa fiu "consultant agricol" pentru ca profesia asta nu exista in nomenclatorul de meserii. Am aflat o gramada de alte chestii noi si interesante azi la curs. Si-s colega cu oameni de la ANCA, APIA, OSCA si alte institutii cu acronime, toate avand legatura cu agricultura. Networking, frate.
Apoi, spre seara, ca sa fie ziua completa, am cunoscut un blogger. Din aia primii bloggeri ai Romaniei. Si-am aflat de niste concepte interesante la ceva ce-a fost un fel de discutie despre antreprenoriat. Si am descoperit ca nu sunt sigura obsedata de stiut detalii despre oameni. Sunt altii mai rau decat mine.

2 comentarii:

No Mo' spunea...

...si mai zic astia ca nu merge agricultura la noi in tara...
:)) glumesc
Spor la locuit in Agro (desi cred ca o sa dormi acasa).

/c. spunea...

Pai chiar nu merge. Dar o sa mearga de minune dupa ce termin eu cursul asta si ma angajez la Min. Agriculturii :))
Ce urare de bine cu nuanta negativa...O sa am spor. Mersi.
O sa dorm acolo ca-s conditii bune ptr astia care nu-s studenti. Si dintotdeauna mi-am dorit sa locuiesc singura, sau mai bine zis nu "cu parintii". Acasa tot dorm de 24 de ani...