marți, 6 octombrie 2009

privat vs public

Ma gandesc serios sa imi fac blogul public iar. De la aproape o saptamana de cand l-am facut privat. M-am panicat in cel mai oribil mod posibil. Faceam scenarii ca imi citesc toti dubiosii gandurile. Viata. Nu imi place sa se intmple asa ceva. Dar nici nu pot sa scriu altceva pe blog. Pentru mine e un jurnal,numai ca se intampla sa fie online. Dar un jurnal trebuie sa contina chestii personale. Nu stiu cum sa impac astea doua lucruri. Asa ca m-a luat o mare panica si l-am inchis ochilor eventualilor curiosi. Bine, pe de o parte m-a panicat si faptul ca il am public si nimeni nu il citeste, sau ca nu stiu exact cine il citeste. Si inca nu stiu care gand anume ma deranja mai mult, ca nu citeste nimeni, sau ca citesc unii si nu stiu eu cine sunt aia, si ca eventual respectivii cititori isi faceau anumite idei legat de mine si eu nu le stiu. Asa ca inchiderea a fost cea mai buna solutie ca sa ma linisesc. Sa vad cat ma tine linistea, dupa ce il voi face iarasi public, voi incepe iarasi sa comentez, si voi vedea iarasi cum creste numarul de vizualizari ale profilului si nu voi stii cine citeste, si iar ma voi panica si il voi inchide. Sper sa dureze mai mult de o luna de data asta. Si cine stie, poate pana la urma voi ajunge chiar sa imi pun adresa blogului la status pe mess.

Niciun comentariu: