sâmbătă, 17 octombrie 2009

Clubbin'

Am o mica durere de cap. Ca dupa o betie. Da-i de la nesomn. Ca deja am inceput campania "e ziua mea in curand, cotizati, cumparati, faceti cadouri din timp, nena vrea sa cheltuie...ca doar o fata ai, ca doar o sora ai...ca eu cer doar o data, dar daca mi se da accept, ca asa-s eu, ce vina am eu ca voi ma-acceptati". Si asa in fiecare an luna octombrie e pentru mine luna de cumparaturi. Ca mie nu-mi place sa merg la cumparaturi prea des. Deci azi a trebuit sa ma trezesc de dimineata ca la 10 si ceva aveam planuit sa plec cu mama dupa toale. Greu cand in noaptea anterioara ai fost la petrecut. Si de aia am eu durere de cap. Mama radea pe drum ca sunt mahmura. Nici gand. Doar o tequila si-o Cuba Libre.
Si-am fost in club. R&B Party. In loc nou. Petrecere de deschidre. Same ol' shit. Ca de-acum 6 ani cand am inceput noi 3 sa iesim in club. (Eu am inceput sa ies sa pierd noptile tarziu,ca varsta. Noi, de fapt. Ca eram fete cuminti pana atunci.) Chiar acum in toamna se fac 6 ani de and am mers in Blue. Cate amintiri.
Cand m-am intors i-am zis lui B. ca totul se schimba. Am terminat si eu facultatea (ele au terminat anul trecut - deh, ingierii-s mai cu mot, fac 5 ani), una se marita, servicii, alte treburi. Si schimbarea plutea in aer. Da' nu e chiar asa. Nu in totalitate. La party aseara era totul neschimbat. Doar locul era altul, poate cel mai dragut club din astea pe unde s-au mutat petrecerile astora. In rest aceieasi figuranti, pusti rupandu-se in scheme, dansuri, 1-2 step, ca SS in vremurile lui bune, pustoaice ce abia au dat de gustul iesitului noaptea, veterani, aceleasi figuri, oamenii prezenti vineri de vineri, acelasi DJ usor nostalgic, cu piese arhi-cunoscute, de care suntem satule noi, dar se pare ca sunt evergreen...totul ca la 18 ani. Si noi, aceleasi 3, iarasi fix langa DJ, in fata pupitrului. Dar schimbarea era la noi. S-au intamplat chestii demne de mentionat: eu pe tocuri. Tocuri de vreo 10. Anul asta am mai purtat. Dar la party, never! In sfarsit devin si eu fata, cum ar zice copilu'. Apoi, B. s-a dus singura sa isi ia de baut. Care e lucru nemaivazut, nemaintalnit. si cand stateam la 3 metri de bar astea 2 imi punea banii in mana si ma impingeau spre bar. Asa a fost mereu. Ma obisnuisem cu ideea. Aseara a fost altceva. Apoi, Mihaela s-a dus singura la baie. Iarasi ceva nemaintalnit. Pai cum sa mearga o fata singura la baie, mai ales ea, cand puteau ele doua foarte bine sa mearga impreuna ca sa ma lase in club pe mine singura. Ca asa era amuzant pentru ele. Ah, si Mihaela a avut o mica tentativa de a ma dezbraca iar B., protectoare, a oprit-o. E timpul sa nu ne mai razboim si doar sa ne simtim bine. Iar apoi, am dansat toate, ca ziceai ca suntem in contratimp pe vremuri, ba ele doua, ba ma apuca pe mine si ele dormitau. Deci a fost foarte tare aseara. Da' acum am o durere de cap mult mai nasoala decat vinerea trecuta cand nu am dormit deloc noaptea si am baut de-am rupt. Si dimineata n-aveam nici pe dracu'. Nicioadata nu ma-teleg cum functionez. Tind sa cred ca durerea e de la prea putin baut.

Niciun comentariu: