miercuri, 28 octombrie 2009

Breath in, breath out

Iar mananc covrigi la cina. Pentru ca umblu brambura serile. Mi-am adus aminte ca aveam prin geanta o banana primita de la prietena fratelui. Trebuia sa dau iama si prin frigider pe acasa...dar am uitat. Bine ca am alcool.
Azi am zis ca o sa mor cat de curand. Deja e din ce in ce mai rau. Trebuie sa ajung la ORL. Si nu vreau. Pentru ca intuiesc deja ce-o sa-mi zica doctorita/doctorul. Si nu vreau. Acum 3 ani am zis ca eu a doua oara nu mai ma operez, ca nu mai vreau sa trec prin chinuri 7 luni. Da' deja vad ca trebuie. Iar dalta, ciocanel, pila, mese, furtun de aspirat, dureri de cap, ochi vineti, castraveti feliati fasiute inghetati pe fata mea, respirat pe nas, mers pe strada vesnic cu teama ca te atinge cineva din greseala fix in fata si ori mori de durere, ori ajungi la inchisoare ptr vatamare corporala, ca doar te-a facut sa suferi si tre' sa plateasca. Cand atunci ii auzeam pe unii ca se operasera cu 2-3 ani inainte si a fost nevoie sa vina iar mi se parea ciudat. Acum devine realitate aproape. Abia mai puteam respira azi. Habar n-am cum mi-am revenit. Ca nici mersul meu rapid, alert si agitat nu ajuta. Si nici nu ma opresc sa imi revin. Eu o sa mor din prostie probabil.
Cum anu' asta e anul schimbarilor si al lucrurilor care ajung la un final, evident ca mai am de facut d-astea. Poate 2010 o sa fie anul inceputurilor.
Azi mi-am facut ultimul abonament redus la metrou. Deja plang dupa ala de RATB. Si sunt sigura ca acum cand nu mai am abonament o sa fiu nevoita sa folosesc RATB-ul. Tot azi am fost sa-mi schimb buletinul. Ca expira luni. Da' m-au fentat la Politie - eu ma dusesem cu timbru de 1 leu si cica trebuie de 4 lei. Nu mai aveam chef sa fac iar drumul Sectia 12 Politie - Oficiul Postal 77. Asa ca m-am dus la Bricolage , apoi apartament la frate, cu prietena lui, si i-am lipit stickere pe pereti. Maine vine acasa. Sper sa ii placa.

3 comentarii:

worsakeend spunea...

nici nu stiu ce sa comentez mai intai,cel mai bine zic simplu:sanatate,"succesuri la anu" si bafta maine cu fratele tau,sa-i placa decoratiile :P

Daniela spunea...

Multumesc mult pentru muzica Cristina:)). Si mai astept sugestii:). O zi buna.

/c. spunea...

*Cristiana* (cred ca voi baga un post cu povestea numelui meu...ca in ultima saptamana mi s-a zis prea mult Cristina.)

Cu placere. Cu prima ocazie cand am timp mai bag niste linkuri :)