luni, 26 octombrie 2009

Sapte

Postarea cu numarul 77. Mie-mi place numarul 7. Fara vreun motiv. Sau daca a existat vreun motiv la inceput, nu mi-l mai aduc aminte acum. Stiu doar ca imi place saptele. Dar asta-i postare despre chestii negative.
Azi a fost o zi proasta. Mai ales de dimineata. Credeam ca s-a risipit spre seara, ma simteam mai bine, desi tot plutea ceva in aer si nu puteam sa zic ca e totul bine. Si-acum ma apuca dracii, ca nimic nu merge. Nenorocitii la masa nu mi-au dat vin. Ca cica vine o carafa la 6 persoane. Eram 7 persoane la o masa, un grup de 5, eu si un coleg. Colegu' se infiltrase in grupul de 5, bause un pahar de vin, iar cand am venit eu am format grupul nostru de 2. Bine, dar fiindca eu eram a 7-a nu am primit vin. Cica sa astept poate mai vin altii si daca vin aduc vin. Au mai adus, da, acum beau vin din carafa. Ca m-am enervat si le-am furat carafa cu tot cu vin...pa dracu'.
Mda...deci ciuciu vin. Bine ca mi-am facut provizii mai devreme din Carrefour ca am facut o vizita de studiu cica, sa observam cum e marketingul la francezi. Da..pai este bun..la alcool si la ciocolata, ca asta mi-am luat eu. Pot sa zic ca am facut cumparaturi din impuls azi. Si ca tot ziceam de vin si de zi proasta, am zis sa beau niste Sangria (nu ma putea hotari daca vreau Bacardi Breezer sau Redd's Sun sau Sangria). Si-am ales Sangria. Si e naspa. Si iar un pic de draci. Si-am zis ca le rezolv cu ceva muzica. La mine nu-i nimic ce Good ol' love a lui Masta Ace nu rezolva. Dar vad ca nu prea merge acu'. Maybe later. Si ca tot veni vorba de Masta Ace, nu imi merge de nicio culoare sa downloadez Masta Ace cu Edo G, ca scot album si a leakuit. Dar netu' merge minunat si ma iubeste.
Uf..it's gets better and better. Si parca e mai bine ca le scriu. Ca trec dracii. Ah, plus ca la masa la desert ne-au dat mere. Nu tu prajiturica, frisca,cioco, ceva acolo. Mere simple, si mai uratele asa.
Asa...dar ce-a fost de dimineata a fost cel mai tare. Ma trezesc eu la 8 fara, spalat pe dinti, dus, imbracat jos la masa ca muream de foame inca de noaptea. Ajung la masa, nimeni. Ma duc si ma mai plimb 5 minute ma duc iar, nimeni. Intreb pe o chelnerita, se uita ciudat la mine, zice ca nu se mai serveste, ca ei au fost acolo de la 7. Eu ma uit si mai ciudat, ma uit la ceas, 8.20, zic ca am fost si la 8.10 acolo, ca nu era nimeni...dar plec. Ca oamenii erau serios in ce ziceau. Ma duc si-mi iau fulgi de porumb, Titan, Forza ca-mi plac de mor. Si muream..de foame. Mananc si la 9 plec la scoala. Ajung, Frone (profu' de marketing) prezenta de zor ambalaje (stiam din anul 3 cum sta treaba). Toti colegii mei in banci, atenti. Ma, ce dracu'...e 9.03. Asta cand a inceput ora??? Mai stau un pic, la 9.30 vin aia cu cafea, sendivsuri, sucuri. Ii asteptam nerbadatoare ca aia era masa mea de dimineata. Da' ce dracu' fac la 9.30?? Trec peste curiozitati, mananc, ma linistesc, iau portia de juma' de ora de net, apoi iar asculta-l pe Frone. Candva in timpul asta m-am prins. Sambata s-a schimbat ora. Sambata dimineata cand m-am trezit schimb manual la telefon ora, de la 11 jumate la 10 jumate. Si totul era perfect. Mai putin ca nu intelegeam eu de ce dupa momentul asta cand primeam un sms ora de trimitere era inainte. Si m-a urmarit gandul asta pana duminica seara pe la 10, cand eram la un workgroup al departamentului de marketing de la BYP (de vreo 4-5 ore). Si m-am prins...uitasem ca tre' sa schimb acolo la setari din "+1 hour" la "wintertime". Restul e poveste de mai sus si o zi de luni naspa. Cand faci schimbarea se da ora automat inapoi. Si eu o dadusem inapoi deja. Si-asa am ratat eu masa de dimineata si mi-am futut o zi.
Later edit: Si-acum vorbind cu cineva pe net am realizat ca mai sunt 7 zile pana la ziua mea..Si mi-am mai dat seama de niste chestii ce au legatura cu 7. Sa le iau ca semne? Dar pentru ce? Acum conteaza cum interpretez...mda...le iau ca intamplari si atat. Punct.
Si mai later edit: Am dat de piesa perfecta. nu are nicio o treaba cu nimic. Doar m-a facut sa zambesc si sa uit de ziua de azi.



O stiu de la un italian, dar pana acum nu am ascultat-o atent. Ca nu imi prea plac mie italienii, sau muzica lor. Doar ca se mai intampla sa aiba cateva piese ce ma rup..si devin obsesii. Pesemne asta era piesa pentru ziua asta. Si acum trebuia sa o ascult ca sa o simt.

Sotto un cielo di nebbia
che cielo non e'
e' un altro giorno insicuro
che io passo con te
E ci troviamo qua
tra lampioni e vetrine
tra pezzi di scarpe liquori e cucine

E' stato forse per noia
o per mancanza di vino
siamo usciti di casa
e andati incontro al destino
destino normale
fatto di punch e giornale
di risate spremute
e di parole taciute


E' una giornata
senza pretese
e non ci succede
una volta al mese
Stiamo qua
abbracciati
ad aspettare la sera
e se mi guardi
io non ti vedo
ma mi ricordo
del nostro amore
stiamo qua
messi qua
ad aspettare la sera

E i miei occhi
coi tuoi
vanno incontro alla strada
sui motori e le luci
brilla altera la luna
e non parliamo di niente
in questa scura pianura
L'auto va dolcemente
dentro la notte piu' scura

E' una giornata
senza pretese
e non ci succede
una volta al mese
Stiamo qua
abbracciati
ad aspettare la sera
e se mi guardi
io non ti vedo
ma mi ricordo
del nostro amore
stiamo qua
messi qua
ad aspettare la sera...

Niciun comentariu: