joi, 1 octombrie 2009

Money, money, money

Mi-am adus aminte ca voiam sa scriu ceva, dar intre timo am uitat. Azi mi-am adus aminte. Ieri parca, sau alaltaieri am gasit 50 bani. I-am ridicat de jos si am mers mai departe. Fericita. Mereu ma inveselesc pe loc atunci cand gasesc bani. Si de obicei gasesc maruntis gen 10 bani. Mereu ii iau feiricita ca si cum ar fi 10 lei, sau 50...poate chiar 100. Si mai le si zic altora ce am gasit eu. In ultimul timp gaseam numai de 5 bani. Imi place culoarea alora. Cam atat. Prefer monedele de 10 bani. Asta de 50 de bani de ieri a fost ceva ciudat. Lumea nu pare sa piarda des 50 de bani. Habar nu am care e faza si de ce e mai mare probabilitatea sa pierzi/sa gasesti 5 sau 10 bani decat 50 bani. Dar fie.
Ma enerveaza la culme cand vad cate-o moneda si nu pot sa ma aplec sa o iau ca sunt intr-un loc foarte aglomerat si daca ma opresc provoc o mare buculada. Cum ar fi un exemplu recent, la iesirea de la metrou la muncii, la ora 6 seara. E crima sa te apleci dupa 5 bani. Asta e.Mai las si pentru altii. Stateam azi si ma gandeam, fix in acelasi loc cu exemplul de mai sus (asa mi-am adus aminte de bani si de gasirea lor) ca daca gasesc asa des bani inseamna ca am un obicei de a ma uita mult in jos, spre asfalt, atunci cand merg pe strada.
Oricum, ca iar o lungesc, faza era ca am de ceva timp ideea sa strang intr-un loc toti banii astia gasiti. Si sa fac un bilant la fiecare sfarsit de an. Nu prea mi-a iesit faza pana acum ca mereu uit de ei ca i-am gasit, sau ii bag intr-un buzunar si ii gasesc dupa cateva zile, saptamani si nu mai stiu de unde sunt. Dar incerc. Am deja o pusculita - e cu monedele ramase de prin locurile vizitate, de mine si de frate. Aveam la un moment dat in ea, vreo 100 lei in coroane daneze, euro, lire sterline, coroane suedeze si coroane estoniene.

Niciun comentariu: