marți, 13 octombrie 2009

Si-mi place ca-i pace...

Am stat azi vreo 4 ore ca sa caut site-uri. Pentru parteneriat cu ong-ul unde sunt asistent de marketing de vreo luna, cam asa. Nu stiu ce-mi veni fix azi. Am lenevit de vreo saptamana. Ma apuca numai la inceput de saptamana. La fel am facut si lunea trecuta. Mare verva pe mine. Si am cautat eu, ajunsesem la lista de vreo 60 de potentiale site-uri. Era deja vreo 8 ceasu'. Tot din cautarea asta am dat de alte site-uri bune ptr plecarea mea de la anul, cu burse, cu grupuri ale studentilor romani in strainatate. si zic sa fac o fapta buna, sa ii raspund uneia cum e prin DK. Si dau, si scriu, si fac compunere si cand sa dau send nu vrea. Ma albesc, ca scrisesem vreo 10 minute si imi parea rau. Da' nu s-a pierdut, dau copy paste intr-un .doc pe desktop, si salvez. Later zic sa trimit si lista de site-uri pe mail, redenumesc fisierul si trimit. Peste vreo '30 ma suna Andreia, ca unde e lista, ca e altceva. Ma duc la calculator si gaseste lista cu site-uri. Cacat. Idiot. Am dat copy paste la mesajul aleia peste lista mea. Idiot. Noroc cu web history sau cum i-o zice. In juma' de ora a fost gata iar. Da' nu mai pot. Ma doare capul.



M-am plimbat prin ploaie azi. De fapt m-a cam prins ploaia, ca eu am plecat de acasa pe soare, sau aproape soare, oricum nu pe vant si m-am intors pe ploaie de DK. Care pe drum s-a transformat in vreme cacacioase de toamna in Ro. Si m-a cam enervat. Pentru ca mie imi place toamna de mor. Si imi place sa ma plimb prin ploaie. Dar nu pe vant si frig ca azi. De fapt, le-as accepta si p-astea, daca as sti ca o sa fie asa si as avea echipament de vreme d-asta: cizme de piele lungi sa nu-ti pese in ce baltoace te bagi, fular pufos si colorat sa te confunzi cu frunzele, dres gros si fusta sa fii feminina cat de cat, o caciulita sa nu te coafeze vantul, manusi in geanta in caz de ger, un trenci sa tina vantul si fuga afara. Si in cazul meu niste piste bune de biciclete, o bicicleta de dama fara viteze si frumos colorata si atunci chiar as fi gata de drum. Pe orice tip de vreme.

Niciun comentariu: