vineri, 2 octombrie 2009

Taraf de Haidouks



Am ramas masca. Din blog in blog am dat de ei. Alt video. Fusesera dati pe ceva post strain (un concert intreg). Si eu habar nu aveam. Frate,,asta lautareasca!!
Pe astia-i vreau la nunta. Desi, la cat sunt de batrani, si se pare ca au murit cativa din ei, daca nu imi gasesc barbat curand (aka anul asta) nu stiu cat ii mai prind vii. Ma duc la mormantul lor sa la fac eu o boceala si-un cantec. C-as smecheri rau. Acordeon, tambal, voci de iti rup sufletul si versuri ceva perverse.
Suntem natie de idioti. Ca nu ii stie lumea. Sunt un fel de Buena Vista Social Club de Romania. Dar pe aia ii stie lumea-ntreaga. Da' imi bag picioarele. O sa ii caut pentru placerea mea.
Revin, ca sunt un pic idioata. Vad ca sunt cunoscuti in lumea larga. Chiar foarte mult. Cu turnee mondiale chiar.

Niciun comentariu: