luni, 5 octombrie 2009

Fresh

Repede, repede. Scrie pana nu trece :))
Sunt...vesela. Foarte vesela. Foarte bine dispusa. Desi azi nu am fost deloc asa. Am auzit de dimineata o piesa la radio romania actualitati si zicea ceva de genu' 'tonight is gonna be a good night". Sceptica am gandit ,ori va fi, ori nu voi ajunge nicaieri si o sa stau in casape net frecand-o aiurea ca de multe alte dati.
N-a fost. Am mers. Cu o Cristina extrem de vesela. O iubesc cand e asa. Si extrem de acida si ironica. Si pusa pe sotii. si pusa oe diss-uri si rime si battle-uri.rime de battle-uri. Ha ha. e fun cand e asa. Si eu eram bine-dispusa. Imi tot repeta ceva. Legat de cineva. I kinda hate when she's right. Dar trebuia sa ma invat de atatia ani. E leu si le simte. Mereu!!!
Ha ha. nu stiu cum se face dar noi cand mergem la diverse concerte ne asezam undeva si mereu e ceva interesant in jurul nostru. Mereu! Am observat ca devin extrem de rezistenta la alcool. Incep sa ma panichez pe faza asta. Nu de alta, dar asta inseamna ca trebuie sa cheltui sume mari daca vreu vreodata sa ma imbat. Nu ca asta ar fi vreun tel de-al meu. Dar ma gandesc asa. E logic. sunt tare rezistenta la alcool inseamna ca va trebui sa beau mai mult ca sa simt alcoolul cum isi face efectul, deci voi cheltui mai multi bani. Pe care nu ii am. dar fuck it, ca de fapt am renuntat de mult sa mai imi pese de lipsa bailor. Si de fapt conteaza cu cine esti mai mult, decat daca bei mult, ca sa te simti bine. Si azi a fost foarte tare.
I'm out!

p.s, urmatorul post TREBUIE sa fie despre alcool! Am scris!

p.s.2 - Nu stiu de ce cand ies lucrurile prost eu ma simt bine. Am un zambet tampit pe fata. Fix ca atunci cand am aflat ca ala de care imi placea in dk si cu care incercam sa ma combin, sa fac in asa fel incat sa iasa ceva, avea prietena. Si eu aflat asta la modu' prietena venita la el in vizita. Am reactionat in cel mai tampit mod posibil. Eram cea mai vesela de la petrecere. Si am plecat acasa razand si pedaland, bucurandu-ma de 1 iunie si venirea primaverii, la ora 12 jumate noaptea. Si zambeam si nu ma puteam opri. Cam asa sunt si acum. M-am obisnuit sa iasa lucrurile prost pentru mine si eu le fut, de obicei. Cine sa ma-nteleaga.
Acum chiar c-am iesit! Somn pufos. :) Ce piesa a picat in winamp... "Masada - Nena"

Niciun comentariu: