marți, 6 octombrie 2009

Fratele se muta

Tocmai ce-am venit din Ambrozie. In sfarsit fratele si-a luat cheile. Devenise proprietar de vreo luna, dar au fost mici probleme si apartamentul s-a eliberat abia acum. Iuhuu. In maxim o luna, zic eu, raman singura cu mama.
Acum sunt un pic vesela. De la tuica si vin. Tuica de tara, si vin alb vechi de 8 ani, de casa, de la un var, primit de frate plata ca a reparat un calculator. Asa e el, repara calculatoare pe bomboane si vin sau ce mai ii dau respectivii, nicioadata pe bani.
Asa, si daca am vazut in sfarsit apartamentul, am zis ca trebuie sarbatorit. Si cum se sarbatoreste la romani? La noi in casa cu tuica, slana, ceapa, si apoi vin. :)) Bine de obicei cu vin doar, sau cu bere, ceva alcool.Dar mi-era mie pofta de slaninuta afumata. Slanina afumata, de aia buna din Auchan, luata de mama saptamana trecuta special pentru mine. Pentru ca acum vreo 5-6 zile mi-am adus eu aminte intr-o seara, pe la 11 noaptea ca mi-e pofta de mor de slanina afumata cu ceapa si niste tuica. Si dai sa cauti slanina afumata de la tara. Care era congelata. Si chinuie-te 20 minute sa tai 3 feliute. Si apoi baga-le la microunde la defreeze. Am facut slanina prajita. Cu ceapa si tuica. Da' io cand am pofte, tre' sa mananc. Asta din seara asta a fost tare buna. Si-acum sunt ametita. Un picut. Dai cu tuica, dai cu vin. Nu e bine sa le amesteci, dar nu-mi pasa mie.
Acum urmeaza perioada de dat cu trafaletul. Abia astept. Cred ca puteam sa fiu un zugrav de succes daca se gandea mama sa ma dea la scoala de meserii :))

Niciun comentariu: