vineri, 2 octombrie 2009

Lene

Mama, sunt cea mai mare lenesa. Si sunt asa atunci cand nu am nimic de facut.Inactivitatea ma face sa devin leguma. Ma trezesc, ma asez in varful patului in sufragerie, dau drumu' la calculator, apoi la tv, winamp cateodata si incep...sa stau.
Culmea e ca am observat ca atunci cand am extrem de multe de facut fac si mai multe. Eram prin anul 2-3 cand traduceam de zor 3 zile pe saptamana, de dimineata pana seara tarziu, in celelalte 4 mergeam la scoala, faceam proiecte, faceam pe sefa de grupa si le dadeam colegilor ordine, sarcini, ma agitam de mama focului, ieseam la suc, in club, iar traduceam, eram activa pe acaasa, vorbeam eram vesela, de fapt eram obosita cred, si eu cand sunt obosita sunt geniala. Uit sa ma mai gandesc la consecinte si ma comport copilaresc, natural, cum imi vine. E muult mai bine cand sunt obosita. Imi place de mine in versiunea aia. Mi se cam rupe de tot cand am multe de facut si nu am timp sa gandesc amanunte, cacaturi. Si imi si iese totul atunci cand sunt ocupata si obosita.

Niciun comentariu: