miercuri, 7 octombrie 2009

Senza fine/ De ascultat si de vazut

Ieri seara am ascultat o piesa tare draga mie, Senza fine, de Gino Paoli. Si s-a potrivit atatde bine cu starea de atunci. Ca am zis sa o pun pe Facebook. Asa-mi veni. Si asa am facut. Am mai ascultat piesa de vreo doua ori, am cantat, si apoi m-am dus sa dorm. Ca era vreo 1 jumate. A doua zi ce vad? Toti italienii din lista mea, bine nu toti, dar mare parte, dadusera "like", si comentasera :) Asa fac si eu cand mai gasesc ceva romanesc pe Facebook pus de straini. Dar de obicei aia nu stiu ca e romanesc.



Senza fine
Tu trascini la nostra vita
Senza un attimo di respiro
Per sognare
Per potere ricordare
Ciò che abbiamo già vissuto
Senza fine, tu sei un attimo senza fine
Non hai ieri
Non hai domani
Tutto è ormai nelle tue mani
Mani grandi
Mani senza fine
Non m'importa della luna
Non m'importa delle stelle
Tu per me sei luna e stelle
Tu per me sei sole e cielo
Tu per me sei tutto quanto
Tutto quanto io voglio avere
Senza fine...

Piesa am auzit-o intr-un film, My life without me. Care mi-a placut si ala foarte mult. Daca stau sa ma gandesc, mi-a placut foarte mult filmul si pentru ca avea muzica frumoasa. Acolo am mai dat si de Blossom Dearie. E foarte draguta descrierea din film despre ea.

Niciun comentariu: