marți, 27 octombrie 2009

Slowly

Am o stare de agitatie ce ma termina. Nu mai pot. Am ajuns sa tremur deja. Eram la masa, nu prea aveam pofta si incepusem sa tremur. Mainile, mai exact. Mie cand mi-e rau imi tremura mainile. Sau cand beau multa cafea. Nu cred ca e de la cafea, doar 2 pana acum. Desi au fost cam tari. Da' eu-s oricum maniaca rau cu cafeaua, asa ca sunt obisnuita. Aveam perioade cand ma trezeam la ora 10 jumate seara cu cana de cafea, ceai negru si/sau Cola si ciocolata puse pe noptiera asteptand sa fie savurate. Deci nu e asta. A fost agitatie interioara. Iarasi habar nu am de ce. A inceput de azi noapte, de cand cu cheful de bicicleta. Da' am zis ca-mi trece pana dimineata, ca de obicei. Dar nu...nu am putut sa dorm, si de dimineata a fost mai rau. Mai ales la curs, unde deveneam tot mai nelinistita si unde trebuia sa fac exact contrariul a ceea ce simteam, sa stau linistita sa ascult...
Cred ca dupa curs ma duc in parc sa ma plimb...sper sa ma linistesc...ca de nu o iau rau razna pana diseara...



Si-am gasit si fundal sonor ptr starea mea...cam stare ca ce-am avut azi imi da piesa asta de fiecare data cand o ascult...crazy shit.

2 comentarii:

worsakeend spunea...

bey frumoasa melodie..si pt tremuraturile tale incearca ceva dulce :)

/c. spunea...

Multumesc. Mi-au trecut. Cu vin :))) si muzica. Eu sunt ...altfel. Aveam ciocolata...si alba si normala. Dar n-aveam pofta de ea...