vineri, 9 octombrie 2009

Let's take a walk

Am ajuns acasa. pe la 12.30. 12.24 de fapt. Si abia acum pot sa respir normal. Am venit pe jos. De pe Mantuleasa cu Negostori. Am fost la BYP OUT. Si cum era dragut, lumea picta, discutii interesante nu mi-a venit sa plec la 11 fara ca sa prind 311-le. Si-am stat. La 11 jumate s-a spart gasca si eu m-am ales cu o tipa care mergea pana la piata alba iulia. Mai exact, la intersectia unde e sediul Zepter.
Mie imi place sa merg pe jos. Mult de jos. Prefer asa decat o masina sau un RATB. Si seara e si mai bestial.Numai ca mereu s-a nimerit sa am cu cine sa merg acasa noptile cu masina, sau cu taxi-ul. Si chiar daca as vrea sa fac plimbari d-astea nocturne, nu am cu cine.
A fost drgauta plimbarea cu ea. Desi la pas rapid ca ma gandeam ca de la Alba Iulia eu merg singura. Si am ramas singura. 11.59. Ia-o la sprint. Abia mai puteam sa respir. Ca oricuum eu-s agitata. si faceam diverse scenarii in minte. Desi nu era tipenie de om. doar masini. Era unul de fapt, care s-a nimerit fix in spatele meu. Mergi si mai repede. Trec de piata, ajung in paradisul bastanilor de Decebal. Cafenele deschise, barosanii cu burtile umflate la brat cu gagicutele pe tocuri de 15. Cateva cu aspect de pitzi la cafenele. Eu trecand fulger pe langa toti. Bine, cand am vazut oameni m-am mai potolit. Mai incetinel. La Zvon, mare intrunire. Lumea trecea aiurea bulevardul, masini multe, agitatie. Mai mult pe partea stanga. Traversez pe dreapta si iarasi bag viteza. Aproape de Muncii ceva baieti iesiti in fata blocului. Iarasi ia-o fuga aproape. Deja eram gata sa imbratisez asfaltul. Trec si de Muncii, cu doar un "fataaa, fata" mai degraba soptit. Nimic altceva. Eram la mine in cartier. Dau si de pocnitori, pe cealalta parte a bulevardului Basarabia, vizavi de biserica. Ceva agitatie aproape de strada mea. Ca e un non stop acolo. Si in sfarsit Campia Libertatii. Pace. 24 de minute de la Lucian Blaga pe Campia Libertatii. Si eu aproape moarta.

Niciun comentariu: