sâmbătă, 17 octombrie 2009

Little Britain

Mi l-a recomandat acu' youtube-ul. Il stiam deja de vreo luna de la o prietena italianca.
E teribil de amuzant. Acum astept sa se ia de pe torente. Desi nu reusesc sa gasesc decat varianta US, nu si pe cea UK.

Cum nu am reusit sa vad inca un episod cap coada, nu stiu decat de personajul Carol Beer, jucata de un tip travestit. Serialul parodiaza diferite tipuri de persoane si situatii specifice mediului britanic. In plus, fiecare personaj are cate o fraza devenita deja trademark. A lui Carol e "Computer says NO", iar cateodata mai tuseste fortat intentionat in fata celor cu care vorbeste. Dementiale bucati.

Aici e Carol lucrand la banca:



Carol, la spital:



Carol, ca agent de turism (care e ffff amuzanta):



Carol, in strainatate:



Si se pare ca din cand in cand "Computer says Yes" hahaha



Cam atat. Mi-am revenit. Rad. Si am uitat de dureri de cap.

Un comentariu:

worsakeend spunea...

genial..o portie binevenita de ras :P