luni, 30 noiembrie 2009

CVORL

Mi-am refacut CV-ul, am bagat date despre cursul minunat de consultanta si despre ong-ul meu si vad ca are efect. Suna telefonul, se uita lume pe cv, ma cheama la interviuri. Sunt usor socata. Ca nu ma asteptam asa repede. Miercuri am facut modificarea, joi am primit vreo 2 mailuri, le-am cam ingorat ca erau cam dubioase, dar totusi. Azi la un interviu, apoi nici n-am ajuns bine acasa si suna telefonul. Pioneer-ul. P-astia-i asteptam de saptamana trecuta si deja eram sigura ca nu mai suna. La astia am apelat la o cunostinta care a pasat cv-ul. Pe 10 ma duc la interviu pentru post de inginer agronom. Tare bine suna, tare mi-ar placea, tare bine ar fi pentru viitor. Sunt entuzasmata la faza asta. TRe' sama pregastesc. In rest am aplicat in sictir, azi am fost cam in sictir la minterviu...chiar as vrea sa gasesc un serviciu care sa aiba ceva legatura cu agricultura. Accept si marketing. Orice. Ca e nevoie de bani. Deja nu se mai poate...
...ca bani se tot cheltuie sau sunt pe lista lucruri ce inseamna cheltuit bani (pe care nu ii am). Maruntisuri care adunate inseamna destui bani. Plus ca am o lista mare, mare cu lucruri de facut si chestii de cumparat...deci salariul meu pe vreo 3-4 luni e deja cheltuit.
Macar m-am linistit cu o chestie...am fost miercurea trecuta la orl si totul e in regula. Dupa vreo 4 ore de asteptat doctorul sa termine cu vizite, vazut pacientii internati, taiat nasuri si altele, a venit si randul meu. Cica n-am nimic...e totul normal. Numa'ca respir greu. Asa ca mi-a dat diferite tipuri de picaturi si spray-uri. Iar azi cand am rugat-o pe farmacista sa-mi spuna cat fac toate si-a zis 79 lei, sa pic. Si nu le avea pe toate...Faza tare la doctor...ma consulta el si apoi zice ca-mi da un sfat...sa ma tund altfel, si-si baga mana-n parul meu si incepe sa arate rezidentilor...si sa le explice cum se face o tunsoare, dupa linia profilului, si ca mie imi trebuie parul ceva tapat si umflat. I-a amuzat pe toti. Desi tipul pare rece si dur cand il vezi prima data. Contraste. Apoi mi-a bagat mesele pe nas si m-a trimis pe hol. A trip down to memory lane. Bine ca n-am nimic, ca habar n-am daca as fi rezistat la inca o operatie, acum ca stiu cum e si prin ce se trece.

Niciun comentariu: