joi, 19 noiembrie 2009

In my ears

"Sweet music in my ears and a night full of no sleep". Asa a fost toata saptamana. Dimineata abia-mi deschideam ochii, la cursuri imi venea sa imi bag scobitori ca-n desene ca sa-mi tin ochii deschisi, incercam sa ma misc stand pe scaun si incarcand sa fiu si atenta. Plus ca saptamana asta s-au gasit astia sa ne bage cursuri si dupa-masa, pana la 4 jumate. 3 saptamani ne dadeau drumu' uneori la 12 chiar si in ultima saptamana s-au gasit sa predea. Macar a fost interesant si pe mai multe domenii. Tot ce tine de culturi - acva, serici, avi, api, pomi, viti, legumi - tot. Si gainile raman, au fost si vor fi preferatele. Si tot saptamana asta, pana azi cel putin am fost numai pe fuga dupa cursuri. Si-mi tot aduc aminte ca tot am divers de facut pana se termina saptamana si nu stiu cum sa le impac...Marti seara i-am zis unui tip week-end placut si ma miram eu de ce se uita ciudat. M-a intrebat "de pe acum?", iar eu foarte senina ii zic "da". Abia noaptea tarziu mi-am dat seama ca era marti si de aia reactionase asa...
Mda...si cum sunt numai pe fuga, ajung acasa, la camin si bag muzica, ma lupt cu netu' si refresh de 667474 ori ca sa se incarce o pagina sau bag vreun film. Si se face 12, 1, 2 si nu mi-e somn. Si ma plictisec la un moment dat si zic sa dorm. Dar urla disperatii pe afara pana pe la 3. Ca mi-au dat camera cu geam la strada si la terenul de fotbal si la intrarea de la caminul de baieti. E minunat. Deci nu pot sa dorm. Asa ca ascult muzica...asa fara sens...doar dau next in winamp si cant si dansez....fac petrecere singura pana ma ia somnul.
Si mai dau de vreo piesa de-mi place de mor si ascult de cateva ori, si apoi mai dau de vreuna la care tre' sa vad neaparat videoclipul ca nu pot altfel. Si asa dau de chestii frumoase. Alaltaieri seara am dat de sample-ul la "orice". De fiecare data cand piesa asta vine in winamp tre' sa deschid youtube-ul sa vad videoclipul. Pe vremuri il aveam undeva pe hard. Asa si luni seara. Si dau si ascult si vizualizez si apoi citesc comentarii. Si ce gasesc? Link.



Imi place piesa asta de nu mai pot. Si imi placea sample-ul dar nu stiu de ce la asta nu mi-a stat capul niciodata sa caut sau macar sa incerc sa caut sample-ul. Am luat-o ca atare piesa si nu mi-a pasat. Cert e ca sunt usor dezamagita de sample, sau de faptul ca nu pare chiar asa mult prelucrata. Astept sa ajung acasa sa vad cine-a produs-o...eu tin minte ca Jupiter...
Cred ca o sa bag un post cu piese de sample ce ma innebunesc...ca-s unele de-mi plac mai mult originalele. De-aia-mi place mie Hip-Hop-ul...ca mereu gasesc piese de-mi ung sufletul.

Niciun comentariu: