miercuri, 4 noiembrie 2009

De ce?

Sunt scarbita. Am aflat ceva urat. Si nu pot sa imi dau seama de ce sunt unii oameni asa. Mi-e greu sa accept si ca exista. Eu n-am patit-o, ca n-a prea avut cine...dar chiar si asa tot nu pot sa inteleg de ce trebuie sa te comporti execrabil. De ce trebuie sa faci anumite lucruri care se vor afla mai devreme sau mai tarziu si care vor rani pe cineva. Nu inteleg. Si n-o sa inteleg. E vorba de inselat. Si nu conteaza ca-i femeia, ca-i barbatul. Nu inteleg conceptul. Daca nu iti mai place ce primesti, ce ai, ce vezi, daca te-ai plictisit, daca orice, nu conteaza, de ce dracu nu zici? De ce esti duplicitar? Sau poate nu esti. Poate esti sincer pe o parte, doar ca vrei mai mult. Dar daca e totul bine in relatia ta, de ce sa vrei mai mult? Si aici vine intrebarea, de ce nu vorbesti? Ce dracu s-a intamplat cu sinceritatea?? Zici ce vrei si vezi ce se intampla. Ar trebui sa fie atat de simplu...

One day later edit> Am aflat si stiam ca trebuie sa actionez. Cat mai repede. Dar trebuia si sa zic ceva. Asa ca am scris. Dar trebuia sa nu se afle pana seara. Asa ca am pus parola.

Si dupa dezvaluire sunt si mai ...puzzled. Habar n-am de ce. Chestia e ca si persoana in cauza se pare ca habar n-are. Si tind sa cred ca era cu adevarat sinceritate in vorbe dupa dezvaluire si dupa confruntare si dupa recunoscutul faptei. si regretle. Dar fapta ramane de cacat. Si oameni tot sufera. Si tot nu pot sa inteleg de ce. Din prea mult bine, oare? Chiar asa sa fim, sa fie unii? Sa iti fie bine si sa bagi un fotbal cu binele? Sa cauti adrenalina cand alegi sa te dai la cineva din anturaj si sansele sa se afle sunt peste 95%? Sa te dai dupa oameni de cacat din anturajul tau? Sa iei numai chestiile alea negative de la cei din jurul tau?

Ma intreb, ma mir, sunt curioasa...si nu o sa afle nimeni de ce. Stiu.

Niciun comentariu: