marți, 10 noiembrie 2009

Domnisoara, domnisoaraaaaaaaa

E caterinca in Agronomie la cursuri. Bagi si-un pahar de vin alb sec sau demi-sec depinde de seara, si-i perfect.

Am niste colegi, habar n-am de-s noi sau au venit din pauza, mama lor, nici nu-mi pasa. Da's ahtiati dupa femei. Mama lor...macar de-ar fi amuzanti .Da's doar frustrati. Si-i un grup de tipe la seria paralela cu a mea de-s mai duse cu capu'. Si se face caterinca. Aia baga faze gen "hai la mine-n camera sa-ti arat ce-i dragostea", apropo-uri, batai in usa in toiul noptii, astea cu replici....si-i razboi si-i caterinca. M-a luasera si pe mine ieri in vizor. Io habar n-aveam ce-i cu ei, ele deja erau la discutii cu ei, am zis ca se cunosc. Pe dracu. Se uita ala de vizavi de mine, un gras de vreo 30 si ceva de ani la mine...maaa...da' zici ca nu vazuse femei. Ca lui ii place sa traiasca viata. Hai, mori. Ala de alaturi ma luase cu intrebari de inceput, de unde esti ce faci, bla bla-uri, balarii. M-au lasat, ca nu ma bag eu in joc cu necunoscutii...au vazut ca nu-s de-a lor. Eu nu vorbesc nici cu aia de-mi plac si astia ziceau ca gata, au prins prospatura. Or sa fie 2 saptamani criminale. Seara de seara...ca seara-i cu vinu si ii ia mai tare.
Azi, cel mai tare din astia...ne-a dedicat piesa..."Domnisoara"..al dracu avea ceva voce. A cantat si-o populara...Maine ne invita la dans...o simt. Pfiu...sper sa-ajung...nici nu-mi mai trebuie cablu tv...am live direct in sala de mese :))



Asta-i piesa MEA! A mea, am zis! Cine mai o asculta pe la 5-6 ani seara de seara la pick-up-ul albastru al unchiului si dansa si-i amuza pe cei din casa? Cine zicea ca atunci cand o sa creasca vrea sa se faca manechin si defila pe hol si in sufragerie pe piesa asta? Nena, ma :)) Si nimeni altcineva. Domnisoaraaaaaaaaaaaaaaaa, domnisoaraaaaaaa :)

Niciun comentariu: