duminică, 1 noiembrie 2009

...si deja a trecut

Mi-am terminat ziua fara a fi inceput macar. Mai sunt niste minute pana pe 2. Dar eu imi serbez ziua cu prietenii mereu cu o zi inainte. Iar ziua de 2 mereu e rezervata tortului si familiei. Imi place mie ca in fiecare an la 19.45 (asa mi-a zis mama, eu o cred ca asta e ora la care m-am nascut) sa sulfu in lumanari. Si-mi mai place sa o pun pe mama sa imi faca tortul. anul trecut a avut proasta inspiratie sa zica ceva de cumparat tort. Tunete, fulegere furtuni. I-am zis ca daca s-a chinuit acum 23 de ani sa ma nasca trebuie ca in fiecare an sa isi aminteasca de acel moment si cel mai bun mod de "tortura" e sa imi faca un tort. Si se facu. Anu' asta la fel, evident. am lasat-o sa aleaga - tort de mere sau tort de crema de zahar ars. Cel din urma sta acum pe aragaz, la insiropat bine pana maine si ma asteapta sa il decorez cu frisca. Maine o sa beau cidru. Yuhuuu.
Stand acum...ajunsa asa devreme acasa ma cam iau stari. Nu stiu cum se face da-n fiecare an aleg cate-un loc unde niciodata nu pot sta pana tarziu, din diverse motive....toate de la ei. E pacat...ca-mi placea locu' asta pana azi...azi m-am simtit bine c-am fost toti, atat. In rest...mai jucam un wii, mai jucam un macao sau ma faceam ca invat cum sa joc septica si stiam ca ala se uita la ceas. Mda...asta e. Next year. Macar am primit cadouri. Multi cercei. Ca ma stiu maniaca fetele cu cerceii. Ultima data, anul trecut parca le-am numarat, aveam peste 50-60 de perechi. Eram curioasa sa vad daca ii trece vreuneia prin cap sa-mi cumpere vreun cd. Oricare. Anul asta nu mi-am cumparat de "Reactii adverse". Ciuciu bani. Si lista deja se face mare. Ah, si parca am cumparat ceva in iarna, inainte sa plec,dar erau d-alea iesite anul trecut si tot asa...lasate mai al urma sa le iau cand am bani. Mai nou, n-am niciodata. Mda...deci si muzicuta ciuciu. Oricum iar sunt in stadiu cand mi-as cumpara cd-uri doar pentru placerea mea, ca cd player nu mai am. A murit in Danemarca si l-am lasat acolo.
Mda...ma simt tare no fun si fara chef azi. Ma retrag. Maine ma ascund. C-asa fac eu de ziua mea. O ultima curiozitate am - cate persoane imi vor zice "La multi ani". Mishulinne are teoria ca pe masura ce inaintezi in varsta din ce in ce mai putini oameni iti zic la multi ani. Si iin fiecare an ii numara. E amuzant asa sa stai sa ii contabilizezi. O sa zic pe 3 numarul.

2 comentarii:

worsakeend spunea...

La multi ani,mai scorpie :p





ps:amandoi ne-am luat tzeapa cu laptopul :))

/c. spunea...

Daaa..eu aseara pe la 1 mi-am amintit. Si m-am apucat sa calculez..ca poate, poate :)))
Ca bonus eu mi-am luat teapa si la 6/49. Da' mi-au iesit 2 numere si unu foarte apropiat de ce-a iesit. Ca niciodata. Asa ca sunt multumita.
Multumesc.