joi, 19 noiembrie 2009

Soricelul "Periscop"

Sunt o betiva. Am tot zis-o, o tot zic, si o accept. Mi-a placut alcoolul de cand ma stiu. Si cafeaua. imi mai povestea mama cum ma pacalea ca imi punea cacao in loc de ness si ma punea sa frec, sau cum voiam sa beau si eu vin si imi dadea voie sa bag degetu sa gust.
Am venit de la masa festiva. Azi am dat examenul la cursu' de consultanta. O porcarie. Acu' sunt cam beata. Ca am avut masa festiva si-a fost vin la discretie. Vin alb, sec, de Pietroasa, ca e statiunea universitatii. Si e bun rau. Si-am baut vreo 5-6 carafe in vreo 5-6 persoane. Ma rog, la inceput eram 12 :)) dar de la carafa 2 am ramas jumate si spre final adica carafele 4-5-6 am ramas 4 - eu si 3 tipi si spre final o tipa, prietena unuia. Cica femeile asa fac... trag pe barbati de la baut. Dar vorbind la teoretic pe relatia eu - colegu' de la Lehliu, am ajuns la concluzia ca el ar avea ce face cu mine beata, iar eu n-as prea avea ce face cu el beat...deci concluzia mea ar fi ca femeile ce trag de ai lor sa nu mai bea sunt degeaba. Pai ce dracu - imi place vinu' si dupa DK rezist la alcool. Si era si pe gratis, asa cam am baut. S-a lasat cu hore, poze, caterinci, invitatii la Lehliu si la Damaroaia si o plimbare pana la poarta ca sa conducem niste colegi. Cu colegu' de la Lehliu imbracat de mine si de colega Laura cu pulover de mohair, esarfa si basca mea grena. Ii statea minunat :))
Acum sunt curiosa daca vom pastra legatura...chiar incepusem sa ne intelegen super bine spre final...cu totii, nu doar eu cu colegu de la Lehliu, ca are prietena si nu ma bag la d-astea, plus ca nu ma atragea deloc, ca semana cu prientenul unei bune prietene...si ma ametea situaria :)) Deci no, thanks. DEsi a zis ca ma invata cum sa repar tevi si alte chestii. Si eu regret de mor ca nu stiu cum sa fac pe tamplaru', instalatoru', electricianu' si alte meserii de genu'. Da' daca-l vizitez nu scapa :))

Niciun comentariu: