marți, 3 noiembrie 2009

Urari, cadouri, oferte si vise

45 am numarat. Plus/minus 3 zic eu. Da' am pus tot, chiar si mailurile primite de la diverse site-uri pe unde am cont. De unele si uitasem, de altele nu mai scap, desi ma dezabonez destul de des...dar ei tot ma vor :)) Cele mai tari mesaje au fost primite azi, totusi. Si tot azi am primit un cadou jmecher rau de tot. De la mama care ieri nu mi-a luat nimic. Nici macar flori. Si ea imi lua mereu flori, tufanele grena sau crizanteme. Da' mi-a luat sambata si-a zis ca nu mai merit si azi alt buchet. Fie. Da' mi-a luat azi dvd cu Tom si Jerry. D-ala de la Adevarul. Super cadou. Cand a venit acasa si m-am uitat in sacosa si-am vazut desene si mi-a zis ca mi-a luat cadou am zis ca face misto de mine si-am ignorat. Am zis ca a luat pentru copil. Dar nu, lui ii luase. Mi-a luat si mie, ca cica a vorbit cu fratele azi si a zis si el ca vrea. Acuma o sa ne certam care tine dvd-urile :))
Tot azi am primit oferta de-a deveni noul director de marketing in BYP. Desi eu ma gandeam la faza asta, mi-a venit cam greu sa sar in sus de bucurie. Ca e responsabilitate. Dar ar fi interesant. Deci probabil voi accepta. Sunt tare rau. Sunt 4 luni de la intrare in organizatie si 3 de cand am devenit asistent de marketing si deja nu mai am unde avansa. decat sa ma mut la alt departament sau sa devin presedinte. Dar asta ar insemna sa-l asasinez pe actualul presedinte :)) Daca si la viitorul meu serviciu o sa fie la fel e genial. Inseamna ca in vreun an o sa ma specializez bine pe consultanta/marketing ca asistent, apoi in vreo doi o sa fiu director de departament, in 3 ajung sa conduc firma si apoi ma enervez, demisionez si-mi fac firma mea :)) Si-o sa am suficienti bani s-o trimit pe mama la tara, sa fac casa si curtea frumoase, sa ii dai masina si sofer sa se miste cum vrea ea intre tara si Bucuresti, iar eu o sa ma mut in apartament, singura si-o sa-mi cumpar si spatiu pe terasa si-o sa-mi fac mansarda. Si o sa amenajez si o bucata de terasa si-o sa stau acolo sa fac poze multe la apusuri cu un aparat foto foarte smecher. Si totul o sa fie minunat. Iar in week-end o sa ma duc la tara si-o sa stau la aer, in gradina admirand apusurile de pe marginea baltii. Si alergand gainile si mergand la marne cu gastele sa bage iarba-n ele. Si-o sa umblu desculta.
Ce vis...

Ah, mi-am amintit. Eram azi la mec. Si ma uitam inspre iesire...eram fix langa usa si vedea, de fapt, toti oamenii care intra si ies. Si ma uit la un tip cum mergea spre iesire cu o punga in mana de la astia. Si ma uit si ma prind ca il stiam. Sambata, la Halloween la Casa Poporului, am stat in zona pentru copii pe niste scaunele pentru copii, ca sa ne odihnim. Langa noi, pe alte scaunele era una din celelalte 3 frantuizoaice de la petrecere si tipa vorbea cu un tip. Asta de la mec. Tipul imi pare atat de cunoscut, cu par cret, saten, cu ochelari. am stat ceva timp pe scaunele, m-am uitat la el incercan sa imi amintesc de unde il stiu. Nu am aflat. Masa la care stateam azi era, dupa cum am zis, langa iesire. Automat te uitai acolo cand ieseai. Deci eu il vad pe tip. Ma uit la el si trec mai departe. Apoi simt ca parca e ceva. Ma uit iar la el. Il recunosc. El se uita spre masa noastra. Apoi trece mai departe. Si el simte ca e ceva. Si se uita iar. Si el recunoaste ceva. Si asa ne-am uitat pana a iesit din magazin, el intorcand o ideea capul in timp ce impingea usa, eu ridicand privirea si uitandu-ma dupa el cat l-am avut in campul vizual. Apoi a iesit.
Imi plac la nebunie intalnirile de genul asta. In drum spre casa, urcam cu scarile rulante la Unirii si vad niste tipe cum coborau si le recunosc. Statusera la alta masa la mec. Si ele s-au uitat un pic. Coincidente...

Niciun comentariu: