vineri, 27 noiembrie 2009

Fuga

N-am stare. Sunt agitata. Fug de colo-colo. De la cafea. Am baut mai multa decat trebuia azi la training cand ma chinuiam sa concep postul de pe blog despre ziua de ieri, pe care trebuia sa il scriu de aseara, dar nu am mai reusit. Si-a iesit azi pe la 3-4 dupa-masa. Si-apoi s-a facut pauza, si m-a luat. Fugeam de colo-colo, nu puteam sta locului, vorbeam repede-repede si imi tremurau mainile, degetele. Aveam impresia ca mi-a trecut, dar doar aveam impresia. Pe drum am venit in viteza, acu' abia nimeream cartofii-n fuculita, tastez rapid, vorbesc cu mama si ba o asculta, ba ii zic aha, ba mai raspund, ba mai imi aduc aminte de ceva si fug sa fac/iau ce imi trebuie...
Varza. Da' a fost bine ca eram agitata, ca a trebuit pe final sa ne miscam repede cand faceam ordine pe acolo, a trebuit sa fac pe prezentatorul TV de stirea zilei si trebuia sa fiu agitata. Numai bine-a fost. A fost caterinca. Deci Train & Go Comunicare de 2 zile...nici n-am mai avut timp de altceva...e misto, maine vine my fav - Bogdan Grigore...and I'm out!

Niciun comentariu: