duminică, 29 noiembrie 2009

Avansari

Iar n-am somn. Desi mi se cam inchid ochii. N-are nici un sens...dar nu pot sa ma urnesc sa merg in pat. Stau si uploadez poze, trec de pe stick pe laptop, pe stick iar, apoi pe celalalt calculator. Ca am descoperit azi ca am spatiu mult liber pe ala...si ma ajuta foarte mult asta. O sa uploadez pozele de acolo. Trimit mailuri, uploadez video-uri pe youtube. Diverse. Si nu am somn. Desi ma trezesc de 3 zile la 6 jumate si toata ziua in priza, ori ascultand cate un trainer. Iar multe informatii si putina varza in capul meu...
Azi s-a propus ca la urmatorul Train & Go sa fiu project managerul. Bine, nu chiar propus, ii spusesem eu Andreiei ieri ceva de genul asta...dar nu eram foarte sigura ca m-as descurca. Deci cand am aflat ca si alt coleg si-a exprimat dorinta de a se implica si el in proiect pe viitor mi s-a parut tare ideea sa lucram amandoi. Dar nu e chiar asa...ca s-a hotarat ca e mai bine sa fie doar unul the brain behind it...desi eu nu sunt total de acord..zic ca mergea si together...fie. Oricum nu sunt 100% sigura ca as fi reusit sa ma descurc singura. Nu-i mare chestie...ca sunt si eu pe acolo...un fel de assistant. pm ...p-asta am gandit-o eu. Nu ma deranjeaza...ca oricum daca e sa ma simt eu bine intr-un colectiv si sa-mi placa ce fac, ma apuca starile de dat ordine si de preluat controlul. Si-mi place sa stau sa observ de undeva si sa vin cu ideile, sa fiu acolo...in caz de ceva. Nu prea imi place sa fie toata responsabilitatea pe mine. Maybe it's better like that. Desi e frumos sa stii ca ai tu puterea...toata. M-a enervat un singur lucru...dar rau de tot...asa de rau ca am impresia ca s-a crezut ca m-am suparat ca nu am fost aleasa eu pm. Ca m-am schimbat la fata instant. Ca daca ma iriti si enervezi nu pot sa ascund. Ma citesti imediat. Colegu' n-a vrut sa isi zica si parerea lui, dupa ce eu zisesem cum vad eu toata faza. Si ma iritat rau. Ca eu vreau sa aud...si chiar de ceilalti cica stiau deja care ii e pozitia lui, eu pierdusem faza..voiam reluarea...sau alt live...asa doar ptr mine. Si m-a enervat ca nu s-a intamplat. Cam atat despre mersul lucrurilor pe la ong-ul meu. Schimbari si p-aici.

Niciun comentariu: