sâmbătă, 7 noiembrie 2009

3 zile

Uploadez poze. Muuulte. De trei seri tot fac asta. A trebuit sa fac un cont separata de Picasa. Special pentru sesiunea de vanzari a Train & Go. Asta e primul proiect al ong-ului meu. Unde mi se pregateste ceva :))...numai ca eu inca nu sunt sigura 100% ca vreau. De fapt, vreau, dar nu sunt 100% sigura ca voi reusi sa ma descurc dupa standardele mele...ca ori fac treaba ori nu ma agit. Daca incep inseamna ca tre' sa ma organizez bine. Voi vedea.
Azi a fost ultima zi de sesiune. Si-s obosita, dar fericita si multumita. A iesit mai mult decat bine, mult mai bine decat ne-am fi asteptat. Nesperat de bine. Acum vreo 10 zile eu eram sigura ca nu se mai face...si totusi. S-a si terminat.
Deci...o groaza de chestii si info noi, utile, interesante, folositoare. Posibilitatea sa fac un internship cu un tip experimentat in ale vanzarilor. Iesit in strada sa vinzi. Click click pana i-am orbit pe saracii oameni. Multa cafea pe gratis :)) Multa lume noua. Networking. Un tip al carui tata e profesor la Horti si pe care il voi avea profesor in 2 saptamani la cursul de consultanta. O tipa ce face accesorii hand-made si de la care mi-am luat o brosa cu o nuca vopsita...in mov :) plus cercei facuti din chei de la cutii de bere - sunt o betiva :)) si se pare ca-mi place sa port cercei care atesta asta :)) O tipa ce-a fost si ea Erasmus anul asta, dar in Germania si cu care cred ca ma voi mai intalni pentru a merge pe la erasmusii din B. Just for fun si ca sa ne amintim de perioada care ne-a schimbat viata. Bogdan Grigore care m-a incantat astazi cu ce-a vorbit pe acolo. A fost perfect timing. Acuma abia astept sa pun in practica. De fapt, intai astept sa imi pun ordine in ganduri si idei - prea multe info in 3 zile si deja e zapaceala mare. Si multe de care nu imi pot aminti acum, pe fuga.

Niciun comentariu: