marți, 17 noiembrie 2009

Telenovele si copacei

Incep cu copacelul ca e mai scurta povestea. E vorba de Click a tree, te inscrii, primesti un copacel prin posta, il plantezi, faci o poza si la final mi se pare ca poti castiga ceva, am uitat ce...Oricum nu conteaza, ideea e de cat mai multi copacei plantati, reducerea emisiilor de CO2, chestii d-astea eco. Si ca e un copacel dragut. Stiam de prin vara de initiativa, am facut cont, dar am zis ca mai astept pana sa zic ca vreau copac, apoi am uitat. Cam acum 3 saptamani am citit pe un blog cum sa tocmai primise copacelul si am zis ca vreau si eu. Deci acum el ma asteapta acasa sa-l plantez. Acum mai ramane ca gasesc si timp si loc. Pana luni imi e imposibil, decat daca il iau cu mine sa il plantez pe la munte pe undeva....habar n-am acum ce o sa fac.

Cu telenovela a poveste lunga. De dimineata m-am trezit cu inboxul plin de notificari de pe facebook. Protagonsiti - un turc si o italianca. Imi comentau mie la status care era "putina culoare, putina rabdare si viata-i frumoasa ca ziua cu soare". Daniela a zis ca ii place - a dat google translate si-a inteles ce zice acolo. Eu am invatat-o, uitasem asta. Avea nevoie prin iunie sa citeasca un mail in daneza cu info legate de Roskilde Festival. Se pare ca nu a uitat. Daniela este una din tipele cu care m-am inteles tare bine in DK. Si tot vorbim de una de alta si pastram legatura. E singura care mi-a facut un cadou pe 15, inainte sa plec - mi-a culos niste scoici si niste nisip si mi le-a dat intr-un saculet. Chiar m-a lasat masca. Deci are loc special ea la mine, in cercul ala de oameni pe care ii cunosc.
Acum intervine turcul - Alican. El e prieten cu Dilek si eu si Daniela l-am cunoscut prin intermediul ei. Intai eu am dat de el...baiatu' sigur pe el, cu glume, chestii, jmechereli, s-a bagat repede in seama cu mine, bagand faza ca a avut 2 prietene romance si ca ii plac romancele. Apoi vrajeli pe facebook, upload de videoclipuri fix cand vorbea cu mine facand striptease :)) Ma amuza teribil sa discut cu el, dar eu aveam fixatia pe italian, asa ca era cam degeaba totu'. Dupa ce am iesit noi la un party si dupa ce eu m-am imbatat teribil si am facut accident de bicicleta, totul sub ochii turcului, a trecut la Daniela. Acuma eu nu cred ca el era perfect constient ca noi doua suntem prietene si ne stim. Sau asa am vrut sa cred. Ca sa nu imi fac draci. Dar m-am bucurat pentru ea cand mi-a zis. Numai ca in timp a denaturat, si s-a ajuns la ceva ca aseara - el cu vrajeli, ti amo, i miss u plus gelozii si ea zicandu-i sa termine ca nu ii place cum se comporta. Multe alte detalii si amanunte. Cert e ca am telenovela pe facebook. Prin vara mi se intampla ca o seara vorbeam cu ea sa o intreb ce a facut cu el si in ce stadiu mai e, apoi in seara urmatoare ma aborda el sa se planga un pic de relatia cu ea. Faza tare e ca ea in acum in Bologna, el in Copenhaga, deci nu inteleg disperarea lui. Oricum...curiozitatea ma face sa astept urmatorul episod...
Sper sa castige Daniela disputa, sa iasa ea bine din asta...ca asta o cam freaca la icre si ea sufera. Desi tot ea imi dadea intr-o dimineata de mai sfaturi legate de Martino, in particular, si de tipi in general. Si mereu sa facea sa ma simt bine si sa zambesc. Fuck him, if he doesn't do anything, skip him! Pai ce dracu', eu sa ma simt bine, si sa-i fac pe aia la care tin sa se simta bine si sa-i ajut cum pot.

Niciun comentariu: