luni, 23 noiembrie 2009

Munte, alegeri, metrou si bani gasiti

Nu zic de votare. Poate doar un pic. Vad ca dupa alegeri numai despre asta se scrie pe bloguri, alegeri la tv, in ziare, radio...m-a plictisesc toti teribil. Oricum am fost cam paralela cu tot anul asta si nici nu am avut vreun gand sa votez. Chiar de as fi avut, nu stiam cu cine. Deci mi-am cam bagat picioarele in tot si toti. Desi aveam buletin nou nout tocmai bun sa-i fie aplicat stickerul. Da' n-a fost sa fie oricum. Am vrut initial toti sa votam in gara la Predeal. Ajunsi acolo ditamai coada. Cum noi aveam oricum doar juma' de ora la dispozitie pana venea trenul am zis ca votam fiecare pe unde apuca prin B. - gara sau la locul lui. Dar nici asa n-a mers...ca CFR-ul e de cacat si-am ajuns in B. la 9 fara 20, cu 95 minute intarziere. Voteaza daca poti. Oricum probabil as fi bagat stampila pe cati imi tinea tusu'...sau votam pe Pid'jin ca ala macar vrea sa faca ceva :)) chiar de-i vorba de sfarsitu' lumii. Deci nu e mare pierdere ca n-am votat. Mai vreau sa zic de poltistii din Predeal. Ajungem noi la gara si ne iau la intrebari, ca unde am fost, la cine am stat si cum o cheama pe persoana la care am stat. Asa fara nici o alta explicatie, ca sunt Politistu' Cacat si-mi fac datoria. Nimic, doar intrebari si priviri suspecte. Pai sa mori tu daca-ti zic daca ma iei asa. L-am si mintit ca nu votam acolo, ci in B., apoi vazand coada ne-am dat seama ca suntem obligati sa votam in B. Mda...acum iar nu stiu ce o sa fac la turul doi...

Acum partea frumoasa. Am fost la munte. Teambuilding BYP. Eu cand zic munte ma gandesc automat la mers pe munte, dealuri, padure si stat mult afara, apoi la paranghelie si betie noaptea. N-a fost chiar asa, dar a fost palpitant. Am ajuns si am realizat ca erau gazele oprite...deci frig. Ceea ce a facut sa apelam la semineu pentru incalzire si gatit diverse. Si-a fost tare. Nu am fi taiat lemne de zor, nu am fi fiert oua la pirostrie improvizata si in semineu, nu am fi fiert vin la ceaun si apoi l-am fi flambat, nu am fi dormit cate 4 in pat de 2, nu am fi stat trezi pana la 5 jumate, nu am fi facut multe. Am jucat joculete, multe si tampite majoritatea. C-asa vad eu energizerele, tampite, dar au efect. Ca atunci cand ajungi sa faci lucruri tampite in fata altor oameni comunici apoi mult mai usor. Am fost prin padure si-am alergat si facut poze si jucat Yo So Ho :)) Apoi la cabana am mai jucat diverse, am mai gatit, eu m-am afumat stand pe la gratar, am realizat ca nu-s asa pe langa la gatit si stiu macar un gratar sa fac...spre deosebire de mare parte din colegii mei...care nu voiau sa se bage la ajutat pe motiv ca nu au mai facut...Mda..eu mereu am zis ca nu e asa ed greu sa gatesti, dar fie...
Apoi, "raul ucigas", mima, si Mafia. Am realizat ca-s un criminal foarte prost, dar un politist care ghiceste cat de cat criminalul si-un doctor excelent pentru ca, spre deosebire de ceilalti, eu chiar ii salvez pe aialalti si nu pe mine (decat in cazuri cand imi e viata amenintata, si imi fac datoria si atunci). Dar in tren am inceput sa ma pricep si ca criminal. Presimt ca o sa mai jucam destul Mafia de acum incolo in BYP. Am mai descoperit ca imi place de mor sa dansez cu matura..desi se voia a fi o pedeapsa...mie mi-a placut si-am ales-o in locul unui partener uman. Nici nu mai tin minte ce-am mai jucat sau facut...dar a fost misto. Aaa, am exersat ce inseamna sa fii rau si sa faci glume multe, ironice, rautacioase, tot ce se poate. A inceput de la cativa colegi ce aveau deja in repertoriu si apoi am descoperit un coleg de care imi placea mie sa ma iau. Bine, cam toti am fost rautaciosi macar o data. Nu l-am lasat tot week-end-ul in pace. Imi placea reactia lui. Si oricum mie mi se pune pata din cand in cand pe diverse. Acum a fost asta.
Asa...dupa pauza de vreo ora, ca m-a enervat mama si nu mai stiam ce vreau sa scriu...tot nu stiu ce mai aveam de zis :)) A doua zi, dupa ceva curatenie si ordine am trecut le chestii serioase legate de BYP. A iesit o discutie lunga de cateva ore, cu dorinte, nemultumiri, discutii contradictorii, solutii, viziuni si cam in ce directie tre' sa mergem noi ca organizatie. A iesit bine, zic eu, iar acelasi coleg de mai sus a moderat super bine toata discutia. Apoi am jucat iar Mafia. Apoi fuga sa prindem trenu'. Apoi iar am jucat Mafia. :)) Se pare ca Mafia a cam fost laitmotivul weekendului.

Cam atat despre munte. Voiam sa mai zic ca azi la metrou am descoperit ceva foarte tare. Au pus astia monitoare ce arata ora la care va pleca urmatorul tren din statie. Mai sunt si monitoare, pe culoare, care arata cate minute mai sunt pana ajunge urmatorul tren in statie. Este foarte tare ca s-au gandit in sfarsit sa implementeze un astfel de sistem. Ca asta cu cate minute sunt de cand a plecat trenul din statie e cam tampit.
Alta chestie misto pe ziua de azi, bine, seara de azi a fost ca mi-a gasit mama pe undeva printr-un dulap o diploma. Cu 200 lei atasati. Uitasem complet. M-am uitat la ea si habar n-aveam de unde sa o iau. Este diploma pe care mi-au dat-o anu' trecut de la facultate pentru ca in semestrul 2 din anul 4 am avut o medie foarte mare, ceva gen 9,90...nu mai stiu exact. Si am luat premiul 3. Si am primit si bani. Ceea ce e foarte tare. Ca i-am pus acolo, am uitat de ei si acuma vin la fix. Hmm...poate ar trebui sa iau asta ca pe-un semn, pentru ca fix azi vorbeam cu cineva si aveam nevoie de aproximativ 200 lei pentru o chestie ce vreau sa o fac. Ma mai gandesc daca o iau ca pe semn ca ar trebui sa fac asta. Cert e ca e foarte jmecher sa gasesti bani pe care tu i-ai pus bine la pastrare intr-un anumit moment din trecut. Trebuie sa mai fac chestia asta cand o sa mai dau de bani.

Un comentariu:

A spunea...

Multumesc!