joi, 10 septembrie 2009

Stop! Acum postez eu!

Mama, peste ce am dat. Din click in click si curiozitate in curiozitate, am ajuns pe youtube sa vad asta:



Care clip (bine, nu tot, se termina undeva pe la 0.56, cand incepe ala albastru sa zica "Bravo") era folosit ca generic ptr. emisiunea de desene animate,pe vremuri. nu incep cu nostalgii & shit. Faza e ca clipul asta ma inspaimanta. Stiam pe de rost fiecare sunet, imagine. Totul mi s-a intiparit pe retina si in minte. Si mai tin minte ca mereu ma uitam cu ochi mari, si ascultam atent, desi ma ca ingrozea pisica aia cum urmarea soricelul prin ochiu-binoclu, cum isi pregateste ghearele, cum se face ea dinamita-racheta si puoc pe animalut.
Acum, clipul asta mi-a adus aminte de altceva. Maica-mea asculta pe vremuri, si inca o mai face si azi, Radio Romania Actualitati. Ca la ora 6 cand se trezea ea sa plece la serviciu era cam singurul post care avea informatii folositoare. Si cand pleca lasa radioul deschis. Eu trebuia sa ma trezesc pe la 7 ca sa plec la scoala. Mereu, pe la 7 si 10, si15, cam asa ceva, parca (asa tin eu minte, dar s-ar parea ca era la 7 fix...who knows :-??) era un fel de reclama-avertiazare-jingle-ce-o fi fost ce suna cam asa: "Un scrasnet de masina, de la o frana puternica, o voce de copil Si apoi un sunet strident de clopotel". Reclama asta m-a bantuit 8 ani de zile, cat am invatat in generala. Mereu am trezeam instant cu cateva secunde inainte de inceapa reclama la radio, apoi o auzeam, clichetul ala nenorocit de clopotel, apoi incercam sa mai dorm ceva.

2 comentarii:

Daniela spunea...

Chestia cu clopotelul o uitasem:))). Dar si pe mine m-a urmarit:)))))))

Daniela spunea...

Ceva de genu,...
"Stop, acum trec eu, suna clopotelul.." Mai stii? Acum mi-am amintit:))).