duminică, 27 septembrie 2009

Same time, last year

Mai am un post cu acelasi nume. E doar o poza. Cand cautam poze sa le pun pe blog am observat ca una din ele fusese facuta fix cu un an in urma. Mi s-a parut motiv bun ca sa fie postata. Intre timp, tot scriind destul de mult despre experienta mea prin Danemarca mi-a venit ideea ca incepand de la anul, 31 ianuarie 2010, sa ma apuc sa scriu tot ce s-a intamplat cu un an in urma. In ziua aia, dar in 2009, am plecat in DK. Am ajuns acolo cu ideea ca voi tine un jurnal on-line, sau macar voi scrie intr-un .doc ce mi se intampla pe acolo. Nu am scris. Si decat sa le scriu aiurea si fara nici o ordine acum, mai bine le scriu cronologic. Plus ca va fi interesant, cel putin pentru mine, sa observ cum le percep la un an dupa, si cum mi le aduc aminte. Va fi un exercitiu de memorie si o experienta pentru mine. Abia astept sa vad cum e sa le rememorez. Si cum o sa ma simt, ce sentimente vor iesi la suprafata.

Niciun comentariu: