duminică, 27 septembrie 2009

Copenhagen in my heart sau I heart CPH

Am ajuns sa ma uit pe facebook pe pozele de la ultima petrecere cu studentii Erasmus din Kulør Bar. Care a fost un fel de Mecca al bautei pentru noi. Eu nu am fost acolo. Era 17 iunie, era vineri, ei terminasera examenele in Cph, si eu eram deja de 4 zile acasa si le terminasem pe ale mele. Licentiata deja. In seara aia stabilisera toti ca vor veni imbracati cu tricourile de la LIFE. Si au venit, peste 50 de persoane imbracate cu acelasi tip de tricou, maro pe care scrie cu alb "Bring your ideas to LIFE". Am fost si eu in seara aia in oras, in club, cu fetele sa sarbatoresc terminarea facultatii, revenirea in tara, sa ma relaxez si sa beau. Si mi+am luat tricoul cu Life. Ca sa fiu in ton cu ei. Petrecerea mea a fost naspa rau, am incercat sa danesez, sa ma simt bine intr-un club gol, cu un DJ nostalgic, dar cam greu sa te mai distrezi cand vine politia la ora 2 si te cauta de droguri. Una din prietenele mele a ajuns la sectie ca nu avea buletinul la ea. Nice work. Lectie. Nu o sa mai iasa fara buletin din casa.
Am scris iarasi pe langa ce voiam sa scriu, ca asa fac eu, se pare. Nu stiu de ce, dar ma uitam la pozele asta si zambeam. Mereu poze cu evenimente ce s-au petrecut in lunile state acolo si la care am participat sau de care am auzit imi starnesc o nostalgie-dor-stare de melancolie plus fericire. Si ma fac sa zambesc. Pana acum consider ca asta a fost momennt definitoriu in viata mea. Moment de rascruce. Best time of my life. Stau si ma gandesc ca putea sa fie la fel pentru orice alt oras din Europa unde as fi putut nimeri ca student Erasmus. Ca asta e experienta Erasmus. Once in a lifetime. Dar eu cred si simt ca a fost si orasul ce a avut influenta in starea asta. A fost combinatia de tot. Erasmus plus Copenhaga plus mediul social plus eu egal love. Si asa o sa ramana.

"Copenhagen, du har mit hjerte!"

(Inspirat de aici >>>
)

Niciun comentariu: