marți, 8 septembrie 2009

Razna

O iau razna. Incet, dar sigur. Si asta se adauga la nebunia si ciudatenia mea nativa, ca deh, cum zic eu, cu totii suntem un pic ciudati/nebuni. Depinde de unde privesti si cine te priveste. M-am trezit azi la 9. Imi suna telefonul. "Cine e nebun sa sune la ora 9 dimineata la telefon???" Eu vreau sa dorm. Raspund. BYP. O fata, ii recunosc vocea, habar nu am ce zice, ca inteleg 2 cuvinte din 5, o pun sa repete. Nimerec in mare care e faza - tre' sa ne intalnim azi mai devreme. Bine, zic, dar de ce azi? Pe mine nu m-a anuntat nimeni. Fata imi explica, iar nu inteleg mare lucru, (esti surda, tre' sa mergi la un contrl, sau sa pui telefonul la urechea aia buna). 8 septembrie, intalnire ptr ONG Fest,pfiu, parca incepe sa sune cunoscut. Incep sa imi aduc aminte. Stabilesc intr-un final detaliile,inchid. Intru sa fac un dus. ma gandesc eu ce bine ca e 9, am o zi intreaga sa fac chestii, sa fiu productiva :)). Ies de la dus, ma uit la ceas - 12!! Aud si gongul orologiul, ce=o fi de la biserica catolica din capat. Ala chiar nu minte. Pfiu..la dracu'. Acu' hai sa verifica daca mi-au trimis mail cu detaliile intalnirii. Surpriza, laptopul deschis, pus pe masuta, cum tineam minte ca am facut azi noapte, dar deschis, bipaind de zor ca sa ii schimb bateria/sa-l incarc. Eviden, saracu', nu mai avea de aseara, de aia m-am si dus sa dorm. Sun-o pe mama, pai cum, umbla la chestiile mele, cand are si ea calculator?!?! Bine-nteles ca nu umblase nimeni, cred ca am uitat sa il inchid - cat de dus sa fii?
Si toate astea sunt de la prea mult timp liber, de la prea multa inactivitate, de la lipsa unui nenorocit de serviciu...mama lor, nici macar nu se uita pe cv-ul meu...si eu mai sper ca poate ma suna, sau imi fac griji ca nu am ce sa port la interviu. Silly me.

Niciun comentariu: