joi, 24 septembrie 2009

Calea Victoriei

Am fost la marsul biciclistilor marti. A fost saptamana europeana a mobilitati de pe 16 pe 22, sau cam asa ceva (daca de pe 16 pe 22 sunt 7 zile atunci de pe 16 e:) Oricum, ideea e ca au fost multe evenimente, axate pe ecologie, mediu, durabilitate, si cu bicicleta in centru pe piedestal, si asta in multe orase europene, culminand totul marti, cu marsuri. La noi au fost vreo 1.000 de zapaciti. Impatimiti ei, si oameni destepti, dar cam degeaba zic eu pana la urma. Nu stiu cat se va schimba din mentalitate. Nu acum. In timp, poate.
Ar fi multe de spus. O sa mai scriu. Cert e ca mi-a placut le nebunie sa merg cu viteza pe langa Arcul de triumf, cu traficul blocat de politisti, sa pedalez in formatie pe Kiseleff, apoi iar sa trec cu viteza prin piata victoriei, si iar sa trag un urlet iuhuuuu, cu pumnul sus strans. E tare senzatie. E frumos sa te uiti in fata, sa te uiti in spate si sa vezi numai biciclete. Unele ah, cat de frumoase. Sa vezi tipe cu tocuri si fuste pe biciclete, cu flori in cosul de la bicicleta. e frumos sa pedalezi pe toata Calea Victoriei, sa vezi cu alti ochi orasul. Tare frumos este un oras de pe bicicleta. si apoi sa mergi aproape pe noapte pe Magheru, in ilegalitate, ca bicicleta ta inchiriata nu avea lumini. Am incercat si trotuarul pe Magheru, mai inspre Romana. si a fost totul in regula si foarte foarte frumos. Astept sa imi iau bicicleta mea.
A doua zi am descoperit ca am aparut si la teve la prima pentru ca se gandise gagica sa vorbeasca la 3 metri de mine si cameramanul ei sa imi filmeze ceafa. I'm a star. Ha HA.

Niciun comentariu: