joi, 24 septembrie 2009

Paine

Am fost pana la magazin sa cumpar paine. A venit mama acasa, am zis sa mancam si noi pe la 9, si cand vede ca nu mai e paine. Mai erau vreo 6-7 felii, dar evident, a inceput un mic scandal. Ca vine frati-miu, ca munceste 8+ ore pe zi ca sa vina acasa si sa nu aiba paine.??!? Ca ce am facut azi toata ziua? Ca...etc. De astea. Nu am facut nimic. Stau si frec menta. Si oricum nu imi pasa mie ca am sau nu paine. Daca nu am nu mananc, sau imi fac mamaliga ( daca am malai). Si nici fratelui nu ii pasa asa de mult cateodata. Dar fie. Am tacut ca nu aveam chef de scandal. Sunt destul de deprimata, suparata, dezamagita. Am mancat, m-am imbracat sa plec la magazin. Unde te duci?? Pfff ..oare unde??? Am iesit la ora 9.10 pan' la mahazin, pentru prima data astazi din casa. De aia o iau razna. Am iesit si fara cercei, fara sa imi pese. Si asta e unul din putinele lucruri de ccare chair imi pasa. Eu NU IES din casa fara cercei. Nici cand mi-e rau, nici cand ma grabesc ( intorc din drum), never ever. Azi nu-mi pasa. am iesit in sictir. am luat paine, feliata, de la Velpitar. Am cautat-o peste tot...o ascunseserea nenorocitii. Si am luat-o si la vreo 2 lei si ceva. La paine as fi luat cu 1,7 lei. Si oricum nu imi place painea de-o ia mama. Dar oricum nu imi pasa prea mult. In drum spre casa mi s-a nazarit sa iau ceva cioco. Mi-a zambit Milka cu pete. Am luat-o si am mancat pe strada, si cand am ajuns acasa am lasat-o in geanta. Nu vreau sa o impart. E bucuria mea si doar pentru mine. Am pastrat si banii. ASa fac mereu cand plec la cumparaturi marunte de la gulliver. Iau de 5 ori mai multi bani decat imi trebuie si mereu uit sa ii dau inapoi. Asa am reusit sa am mereu bani si asa nu trebuie niciodata sa cer. Urasc sa cer. Orice, nu doar bani.

Niciun comentariu: