joi, 17 septembrie 2009

It's time to kick ass!

Yeah! Gata! It's on. Deja nu se mai poate. Incep sa intru in deriva rau de tot. In ultima saptamana am inceput sa ma trezesc pe la 11, azi m-am trezit la 1. Deja am depasit pragul de lenevie tolerat.Si eu tolerez destul lenea, am adus-o la statut de arta chiar. Si-mi place. Dar deja nu se mai poate. Ma pun cu burta pe carte. Si la cum ma stiu, probabil o sa iau cat se poate de mot-a-mot - o sa ma pun in pat cu cartile, sa invat, si pentru ca pe mine ma ia somnul instant cand trebuie sa citesc ceva, sigur o sa adorm printre carti si caiete. Dar sa revin. Ma pun pe invatat, recapitulat. Am zis. Incep cu italiana, ca vad ca sunt ceva servicii pe ita. Si mi s-a facut chef de cand am fost la singurul interviu din viata mea, la Enel, si m-am trezit ca trebuie sa vorbesc in italiana cu aia - dupa 5 ani de mutenie. Si am vorbit. si nu a fost asa rau. Deci ma apuc.
Apoi vine engleza. Gata. Imi iau cartea de la cursul de academic english din dk, si citesc. Atent, serios, cu exercitii. Ca sa dau si sa iau IELTS-ul.La anu' ma duc in DK la master. Nu are sens sa ma duc aici, ca sigur o sa fie degeaba. S-asa e un pic degeaba un master, ca facand 5 ani de facultate, pe sistem vechi, pot sa ma apuc direct de doctorat. Dar nu vreau. Asa ca la anul, DK > CPH > Master in agricultural economics, sau alte variante, ma mai gandesc.
Alt plan. Scoala de soferi. Deja mi s-a luat rau de tot. Ma uit pe ejobs, asa degeaba, diverse posturi care oricum nu ma atrag in mod deosebit, dar cand vad Permis de conducere categoria B ma apuca mici istericale. Oricum nu mai am nici un chef sa aplic. Oricum nu se uita aia. Cred de fapt, ca sunt la misto postate, ca oricum postul e dat. Dar cateva sute de amarati, disperati, poate chiar mii, aplica in draci. Da' luati-ma ma pe mine, nu stiti ce pierdeti. Cacat. Mi s-a facut scarba. Vreau pile. Daca trai bunica-miu faceam rost, era tamplar, avea destule, pe ales, pe marimi, pe categorii de folosinta, si invatam meserie - tare rau imi pare ca nu l-am prins. Dar asta e. Caut pile!! Campia Libertatii 6. Dati un shout. Ies la geam.
Sictir. Ma intreb cate din astea chiar o sa ajung sa fac. Ca-s lenesa. Si-mi place.

Niciun comentariu: