vineri, 18 septembrie 2009

Inger, demon sau simpla coincidenta?

L-am vazut iar. Brrr... ma sperie rau. Parca ma urmareste. Cateodata zic ca e un fel de drac ce ma urmareste. Dar apoi ma gandesc ca o fi de fapt ingerul meu si doar are aspectul asta sinistru. Dar,apoi ma gandesc ca eu nu cred in d-astea, deci trebuie sa fie doar coincidente si persoane care au acelasi drum. Si totusi...
El, cel pe care l-am vazut azi este infricosator pentru mine. De cand l-am vazut prima data a miscat ceva in mine. Din cauza aspectului. Este mic de statura, nu cred ca are 1,50-55 maxim, are chelie si ceva ramasite de par, de culoare gri-alb, cu urme de fire negre, par pe care si-l poarta lung, cam pana la umeri. Azi am observat ca era tuns, era usor mai scurtut, cam pana la urechi. Figura? Nu prea pot sa descriu, nu am stat niciodata sa il observ atent, dat fiind faptul ca mereu ne intalnim pe strada, la metrou. Dar stiu ca si figura ma inspaimanta. Am observat ca vara parea sa fie tare afectat de caldura, avea sudori pe frunte. In general are un aspect neingrijit, sau mai degraba de om care nu are foarte multe haine si e oarecum ingalat, desi cam mereu l-am vazut la pantaloni de stofa si camasa, insa de-alea de proasta calitate, modele vechi. Mai mereu cara o servieta, tot asa, model vechi, purtata, folosita mult timp. Cand merge o leagana intr-un anume fel, agale, drepta-stanga, in ritmul mersului. Astazi nu avea servieta. cel putin eu nu am obervat-o.
Unde ma intalnesc cu el? Pai cam peste tot. Stiu ca i-am zis mamei de el si imi zicea ca pe vremuri venea sa citeasca contorul la lumina si ca era cam genul de care toti se fereau ca facea contestatii, diverse porcarii, para. Acum a auns sa ma urmarasca pe mine...Faza e ca daca l-as vedea doar prin cartier si la anumite ore ar fi bine. Dar nu. el este oriunde, oricand. L-am vazut cand ma duceam la scoala la 7 dimineata, el venea dinspre metrou, l-am vazut la 9 dimineata cand veneam de la metrou, el se ducea, l-am vazut seara, prin centru parca odata, pe la universitate, pe la metrou pe la diverse statii, e peste tot!! In mod sigur am o intalnire pe luna cu el, poate chiar o data la doua saptamani. Ar trebui ca de azi sa notez zilele cand il vad. Sa fac o cercetare.
Tot ceva de genul asta, inspaimantator era o tipa, fata, de fapt, pe care o vedeam mereu si peste tot, dar de data asta numai in mijloace de transport in comun de suprafata (de obicei in trolee). Numai ca pe ea o vedeam mereu cu prietena mea cea mai buna. Ea mi-a aratat-o. Fata asta cred ca avea ceva la cap, si era asa mai boschetareasa. Avea parul prins in coada de cal, dar intr-o parte. Se uita mereu fix la tine, avea mereu o jucarie in mana, de obicei un fel de yo-yo, sau o bila, ceva rotund si moale. Nu am mai vazut-o de mult. Ma intreb ce s-o fi intamplat cu ea...
Daca sunt la capitolul asta, mai am o persoana cu care am des, de ceva ani chiar intalniri de genul asta. Insa asta nu e deloc inspaimantator. Macar unul sa fie asa. A inceput cand eram prin anul 2 de facultate, deci 2006, cred. Il stiam dinainte ca figura. Vorba vine il stiam. Eu am un obicei, sau aveam pe vremea aia - urmaream forumurile si dupa ce citeam suficient imi placea sa ma uit la topicul de poze sa vad si figurile. Asa se intampla sa retin anumite figuri. Dimineata, 7.30, aglomeratie pe scarile rulante de la Victoriei. Pe cealalta scara vad un cap rotund, chelios, si se aprinde un beculet. Il stiu pe asta de undeva. Ma strecor prin multima, am uit dupa el, dar il pierd, asa ca ma duc la locul meu de urcare in metrou pentru Aviatorilor. Dupa 2 minute vine si el (se oprise sa isi cumpere ceva), se aseaza undeva la 1 metru de mine. Vine metroul, se aseaza in spatele meu. Iesim la Aviatorilor, il pierd. Chestia asta s-a mai intamplat de cateva ori, acelasi model. Apoi a urmat perioada cand ma intalneam cu el seara, la intoarcere, pe peron la Aviatorilor, la primul vagon, eu a doua usa, el prima, ora 17.00. Pe peron la Victoriei pentru Dristor ne desparteam - asta am observat ca e regula si pana astazi. In timp, eu mi-am schimbat ruta oarecum, tot Muncii - Victoriei - Aviatorilor, dar urcam in primul vagon spre Av., prima usa. Am schimbat si ora. Surpriza! Si el schimbase. Venea pe alta ruta, tot primul vagon spre Av., usa a doua. Apoi mers pe jos prin parc. Deja ajungem in vremuri prezente sau trecut apropiat. Cand m-am intors din DK eram sigura ca nu il mai vad. Scoala se termina, chiar nu mai aveam ce face pe acolo si in plus mergeam pe la ore aiurea, gen 12-13. Stupoare mare! L-am vazut o data pe 18 iunie - ma intorceam de la prezentarea lucrarii de licenta. Eu intram la metrou, el iesea. Apoi am mai avut cateva drumuri pe la facultate, tot pe la aceeasi ora, iarasi acelasi model de intalnire. Mai am avut si alte intalniri, seara tarziu cand ba eram cu fratele, ba cu mama, si el pe acolo. Mereu numai la metrou. Cand il mai vad o data la 2 ani pe la vreun concert mai important, ma amuz. Stau si ma gandesc daca a observat si el, daca are habar. Cred ca o sa ma duc candva sa ii zic "Buna". Just because.

Niciun comentariu: