joi, 14 ianuarie 2010

diverse

L-am vazut! Pe el. /al doilea, ala dragut, nu ala de ma inspaimanta. Chiar ma gandeam azi sau ieri, nu mai tin minte exact cand, dar eram in metrou, si ma gandeam ca au trecut luni de cand nu ne-am mai intalnit. Si azi il vad. Puterea mintii. Era sa ma lovesc de el. El iesea, eu intram. Arata diferit putin, initial am crezut ca nu e el. Dar totusi, aceeasi privire, aceeasi chelie, tuns zero, de fapt, acelasi cioc. See you next time!
In rest, am facut inchiriere azi, am fost la om de marketing in 3 oameni si a iesit foarte productiv si foarte placut si m-am dus si m-am intors pe o bezna minunata. Pe Basarabia. Cand m-am dus doar luminile nu functionau, cand m=am intors picasera si semafoarele pe la Muncii. E foarte jmechera senzatia sa mergi pe strada la lumina de firma luminoasa si de faruri. Mai naspa e ca nu puteam vedea in ce calc. Si aici ma refer la flegme...am o chestie sa nu calc in flgemele de pe strada...nu ma deranjeaza cacatii de caini...ala e noroc. Dar cu flegmele e alta treaba. Hai, ca acum era frig si poate erau inghetate, dar tot calcam si ma intrebam la fiecare pas oare cata saliva de la cati necunoscuti voi duce eu pe presul de la intrare, pe gresie, in casa mea...oribile ganduri. Nu mai dorm la noapte. :)) Bine ca am scapat si-am ajuns acasa.
Mai zic de inchiriere si ma duc sa dorm. Am facut-o la Chibrit. Care e o zona in care eu pana acum nu prea am fost. Tin minte cand am calcat prima data in partea aia. Acum vreo 2 ani, aproximativ. Eram cu mama si ne-am dus noi nu stiu ce sa cumparam. La 1 Mai. Am iesit de la metrou, m-am uitat in jur si am zis "cat de naspa e aici, eu nu mai calc in veci in zona asta". Eu crezand ca e Pajura acolo. Si cam paba in zilele asta am zis ca Pajura e un cartier naspa si oribil si mie nu imi place. E...nu e chiar asa. Am fost azi si ieri si in zilele astea din 2010 de mai multe ori pe acolo si deja sunt ca la mine acasa. Plus ca nu e chiar asa la mama dracu' cum credeam eu...Si habar n-aveam ca e asa aproape e facultatea mea....5 ani am mers pe la Aviatorilor si n-am stiut de drumul asta...
Si tot n-am zis de Marcel. El e clientul meu cu inchirierea. Am fost eu cu el intr-o seara, marti parca sa ii arat ceva garsoniera, care era de fapt un fost garaj la demisolul unui bloc transformat in garsoniera. Foarte jmecher loc. Tu cu sobolanii. Si nu stiu ce a facut ca a doua zi i-am gasit tot acolo, altceva, si i-am placut si toata lumea s-a inteles si azi mi-am luat banutii. Bine, eu eram oricum hotarata sa ii gasesc baiatului, ca imi placea mie de el...era dragutel asa. Si l-am rezolvat. Sa ma pomenesti, ma. In rest, azi am fost la genul m-am intalnit cu el si cu proprietarul mi-am luat comisionul si apoi am sters-o cu banii, v-am pupat!
Deja dorm...atat for now.

7 comentarii:

Andi spunea...

hahaha bai am crezut ca io sunt singuru retard cu flegmele.

/c. spunea...

:)))) 2...and counting

Andi spunea...

aaa ca sa nu mai zic de aia care isi sufla mucii in stilu taranesc pe marginea drumului. deci daca mai vad vreun d'ala ii dau o mare bordura in dinti si pe urma il pun sa si-i manance.

/c. spunea...

:))) dintii sau mucii?

Totusi am o dilema? Unde iti poti sufla nasu'? Te duci in boscheti?

Andi spunea...

Nu te duci nicaieri...folosesti un servetel ceva nu tre sa inveti tehnica aruncat cu un deget la nara si let it fly. Cred ca nu ti-ai reprezentat bine genu de nesimtiti la care ma refer eu. Mai bine.

/c. spunea...

:))))))) mamaaaaa, tocmai am vizualizat! si stiu despre ce vorbesti :))) mor de ras, MOR!! Da, stiu...baga doua degete pe nara sufla si mucu ajunge pe asfalt :)))))
Ce-i drept nu imi trecuse prin minte faza asta...cel mult vizualizam niste mosi aproape morti ce sfulau de zor in batiste imputite :)))

Have a nice night!

Andi spunea...

Now you get it :)))))))

You have a nice night too.