sâmbătă, 30 ianuarie 2010

2nd blog, ramolela si absinth

Vreau sa zic de multe. Dar iar le pierd pe drum...nu cred ca o sa zic nici 20% din ce am in minte.
Incep cu prima, cea mai fresh. Mi-am facut al doilea blog, care de fapt e cam al patrulea, ca mai am unul pe blogger, pe alta adresa (care ala cred ca este primul pe care l-am facut, acum cativa ani buni, si pe care nu l-am folosit niciodata, nici nus tiu daca mai gasesc parola), si cel de pe wordpress. In fine, am reusit sa imi fac blog pe aceeasi adresa cu asta...am incercat eu sa caut acum vreo saptamana sa aflu cum se face, dar era ataaaat de simplu. Azi am reusit. ASa, deci, tadaaaaam Same time, last year. Blogul meu despre experienta ca student Erasmus in Copenhaga, la un an distanta, asa cum vad si imi amintesc totul acum. O sa fie o plimbare interesanta. Cel putin pentru mine. Maine intru in paine.

Azi am ajuns pe la vreo 11 acasa. Am fost si eu in oras un pic, ca doar e sambata. Am realizat ca am imbatranit si m-am linsitit. Mult prea timpuriu zic eu. Mi se tot intampla in ultima perioada sa ma intalnesc serile, vinerea, sambata la lift cu un vecin. Il stiu de cand avea cativa ani. Nu e mare diferenta de varsta intre noi, are vreo 20-21 maxim, dar eu il am in minte tot ca pe baietelul dragalas. Ideea e ca mereu eu vin vinerea, sambata acasa la 11, el pleaca. Azi la fel. Stateam si ma gandeam ca asa faceam si eu acum 3-4 ani...vad ca acum parca nu mai am nici acelasi chef, nici tragerea de inima, nici anturajul, prietenii..ne-am dat pe altele...Parca-as face o schimbare, dar nu stiu ce si cum.
De unde am venit azi? Pai am fost la Absintherie...si am baut absinth de data asta...care e cam naspa la gust, ca e ceva ce eu stiam, ca in bomboane si nu imi place...si nici nu mi s-a parut cine stie ce...desi eu parca eram usor altfel dupa...si pe drum, si acasa..haha...as mai incerca.

Si iar am uitat ce voiam sa mai zic...
Noapte buna!

Niciun comentariu: