miercuri, 27 ianuarie 2010

Disco!

Pfiu, cum a nins azi!! Nebunie! Zapada lucea, sclipea, oriunde ma uitam parca eram in basm...haha, sai mai degraba in disco club...fix asa se vedea lumina in fulgii de zapada, ca intr-un disco ball. Mai mare placere sa te plimbi. Mai ca imi pare rau ca nu am avut vreo vizionare azi.
Incep sa imi revin, poate si pentru ca am facut azi bani. Dar nu e asta motivul. Incepusem de ieri pe la pranz sa simt ca imi revin, ca nu mai sunt down si nemultumita de tot ce ma inconjoara si nelinistita si fara chef. Am inceput sa cant colinde :)), sa fac karate prin agentie si sa merg pe la colegi sa vad ce oferte si ce cereri au. Si sa ii sun pe oameni. Si nu mai sunt moraconoasa. Bine, sunt nesuferita, ca asa sunt eu. Acum ma gandeam ca imi revin, dar daca imi trece, o sa devin o mare nesuferita si voi continua sa ma comport ca pana acum, adica sa fiu cam insistenta, numai ca schimband-mi starea de spirit, de data asta o sa o fac numai de-a dracu'. Sa vad ce reactii obtin. Ca acum chiar nu mai imi pasa. Si toate astea pentru ca nu stiu din ce motiv, dar nu pot sa ma super pe o anumita persoana. Orice ar face sau nu ar face. Nu imi vine sa stau suparata. Asa ca trebuie sa fac eu ceva ca sa ma simt bine. Sa simt ca eu am controlul.

Un comentariu:

Daniela spunea...

Eu am avut o plimbare mai lunga asta seara spre casa si parca mergeam printre stele si diamante. A fost super:)).