luni, 25 ianuarie 2010

La dracu'

M-am blocat!



Ce fac e pura fictiune..
Exact ca tipu` ala rau de tot din filmele de actiune.
Plec in misiune, nu se trage pe bune
Da` ma gandesc la niste tipe, ma trezesc in statiune.
Zic “uuu” si simt o mica tensiune
Da` n-ajunge la ce boxe tre` sa pun in functiune.
Aduna nume, facem rost de scule
Si-n timp ce toti striga c-ai pus prea mult
Eu zic “mai pune”.
Apar femeile, ma-ntreaba numele..
N-am, eu vin din viitor – ma strigi dupa numere.
Si eu nu-s baiatu` rau, hai fato spune-le
Incerc sa-mi tin gura da` imi scapa glumele.
Asta-i momentu` meu, tre` sa dispari, e timpu`..
Plus ca nu fac hip-hop, nu sunt eu tipu`
Si multi ma-ntreaba care-ar fi motivu`
Am ametit, nu mai vreau sa dau din cap
Si mi-a ramas ticu`.
Eu plec acum si las in spate chitante,
Oameni, stress, probleme, munca, restante.
Ma pierd in vise, pasiune si sperante
Si fac tot ce-mi trece prin cap inafara de gloante.

Cine vine cu mine… x8

Traiesc in Tara Minunilor
Si toti se-ntreaba – “Unde?, vrem si noi”
Pai asta, ba nebunilor
Unde multi au ce vor, da` nu-i destul
Ca dac-ar pica din cer – atunci au tot si nu e cool
D-aia nu ma uit in jur, nu caut
Anturaj de cocalari, ca nu vreau sa ma laud la
Pizde vopsite, prajite-n solare, ce nu pricep
Ca nu-mi plac zdrentele de nici o culoare.
Mami, esti tare rau, da` ce vrei..
Ca tu le stii pe toate de parc-ai avea ochii-n creierii mei.
Stiu ca nu-ti trece prin cap ce-s in stare sa fac,
M-am saturat sa te lovesc cu vorbe si ma chinui sa tac.
Da-mi plac momentele,
Alea-n care iei foc ca nu vreau sa-mi dezvalui sentimentele.
Si stau ascuns ca ma vaneaza fetele,
Daca ma gasesti vreodata, am nevoie sa ai incredere.

Cine vine cu mïne… x8

Niciun comentariu: