miercuri, 13 ianuarie 2010

Vodafone ma place

Nici azi nu mi-am adus aminte despre ce voiam sa scriu ieri....asta e...ramane in aer faza.
Ma chinui de vreo 2 ore sa downloadez niste bucati de piese pe telefon...pentru ringtone. Ca am net pe mobil. M-a sunat saptamana trecuta, pe 8, o tanti de la Vodafone ca am castigat 2 luni gratuit de net...cica tragere la sorti, cica vechime, bla bla...numa' ca tre' sa nu uit eu ca pe 8 martie expira gratuitatea si sa dezactivez...ca altfel ma ard baietii cu 4 euro pe luna. Fie...am zis mersi si da-i sa navighezi. am intrat pe blog...primul lucru...am stat vreo 5 minute sa se incarce pagina...am zis ca nu-mi trebuie. Da' apoi, asa spre seara mi-am dat eu seama de ce pot face cu netu' asta 2 luni. Eu am un Nokia, sunt fana Nokia, dar nu e el mare chestie. La mine telefonu' e ptr vorbit...n-am nevoie de altceva, doar ca anu' trecut de ziua mea mi s-a pus mie pata sa imi schimb abonamentu' si cum aveam ceva puncte am zis sa-mi iau si un mobil...d-ala polifonic...sa am si eu sonerii jmechere :)) Da' cum sunt tuta am luat mobil fara bluetooth...am luat ce mi-a placut cum arata si mergea cu punctele mele. Deci nu pot transfera muzica decat cu cablu...si ala cred ca era mai mult decat diferenta cat dadusem pe el...nu merita, nici nu m-am interesat sa vad cat e, de unde iau. Dar acum, cu internet mobil ce beculet s-a aprins?! Uploadez muzica apoi dai download si gata ringtone-ul. Si asta ma chinui eu de 2 ore sa fac. Am reusit cu doar o piesa...in rest, habar n-am...file format unknown...si-am incercat toate variantele posibile...nu vrea si gata. Oh well...e si maine o zi. Zi in care voi face o inchiriere. Zic, sper!

2 comentarii:

Andi spunea...

vodafone ne place pe toti in sensul ca mizeaza pe faptul ca poate uitam sa dezactivam internetul dupa ce expira perioada gratis. d'aia au si pus doua luni ca sa ne obisnuim mai bine si sa ne placa chiar :))

/c. spunea...

De aia eu ii iubesc si mai mult si mi-am pus reminder cu cateva zile inainte ptr marea dezactivare :)))