luni, 1 februarie 2010

La folie

Am vazut un film aseara. La recomandarea lui Vlad. Ca imi varsam eu ofurile intr-o zi, saptamana trecuta, cand ma plictiseam la serviciu. Si cel mai bun lucru pe care a putut el sa il faca pentru mine a fost sa imi dea link catre filmul asta. "Ia si uita-te la filmul asta si iti explica totul." Mersi, ma. Wake up call. Da, stiam si eu ca am tendinte sa devin disperata si-obsedata...dar imi trece repede. Aveam nevoie si de parerea unui barbat. Raspuns simplu si eficient, nu twisturile ametitoare pe care la face mintea unei femei.

P.S. vorbind cu Vlad, despre film, imi da minunatul sfat...

"V: ideea era ca nu conteaza ce vrea/zice/face ala. atata timp cat tu ai un sentiment de implinire ... stalk him "

5 comentarii:

Andi spunea...

Dar totusi ce am fi noi barbatii fara scenariile voastre obsesiv halucinante ... o cafea fara cofeina. ;))

/c. spunea...

Da' pan' la urma tot gustul ala il are cafeaua, chiar si decaf.

Andi spunea...

not really. aia e bautura fara cofeina, iluzie, cum vrei sa-i spui. nu se numeste cafea. think about it. ;)

/c. spunea...

Ziceam ca unii prefera si asa. Chestie de gusturi. Chiar daca e mai mult minciuna.
Gustul de cafea vs. stari oferite de cafea.

Andi spunea...

Clar Cristiana. Fiecare cu pasarica lui. Eu prefer sa simt dulce, amar in fine intelegi tu. Puritatea e cam greu oricum de gasit in lumea asta plina de cacat.