luni, 1 martie 2010

Flori si martisoare

Am reusit azi sa uit de starile mele de cacat. Asta spre finalul zilei..asa pe dupa amiaza, dupa ce am mintit si am plecat de la serviciu mai devreme ca sa ma vad cu prietenele mele. La birou am primit flori si martisoare de la sefu', de la sotul prietenei mele si de la colegele mele fete. Asta in conditiile in care suntem 4 fete si cam inca pe atat barbati. Vai de capu'lor. Oricum nu ma asteptam la nimic de la ei.
Am plecat de la birou cu traista plina, geanta adica. E bine ca am ditamai gentoiu'. Azi a fost de folos. Pe langa diverse multe inutile din geanta unei femei azi aveam in plus afise si flyere BYP, martisoare primite si de dat si flori. Da, mi-am bagat florile, alea putine primite de la fete, in geanta. Urasc sa merg cu flori atanand de mana mea pe strada. Le-am pus deasupra, am tras fermoarul si-am purces la drum. Vreau sa zic ca acum se odihnesc fericite in 3 vaze separate, fiecare din ele, zambila roz, bogata, zambila mov, ruda saraca a celei roz si buchetelul de ghiocei. Ofilite, dar fiecare la casa ei.
Asa, am mai fost la concert azi. Kumm. La Carturesti. Unde e tare dragut. Sub Carturesti, de fapt. Au facut cafenea. Intrare libera, concert pentru fete, cadouri, bere gratis pentru fete. Cu colegii din BYP am fost. Colegele de fapt, ca baietii au lipsit..iara. Deci concert unplugged pentru fete. A fost tare dragut. La final s=au dat martisoare. Eu n-am primit. Ba cand ajungea unu din domnii membri ai formatiei pe la mine ramanea fara martisoare, ba cand ajungea celalalt nu ma vedea si dadea la toate fetele din jur, ba la final cand au aflat ca niste fete nu au primit au gasit numai 3..nu si pentru mine si alta colega de-a mea. Sunt suparata...voiam si eu un hamburger sau o inghetata (din lut). Ca sa nu mai zic ca fetele mele au facut poze cu bateristu' si eu si aceeasi colega de mai sus fara martisor n-am stiut ca e din formatie...si n-am fauct si noi poze cu el...
Numai din ghinion in ghinion. Aaa..si nici trandafiri n-am primit. Tot de la niste baieti din club. Cand am ajuns eu acolo ii terminasera...
Bine ca am prins concertul. Asta a fpst asa fix pentru mine..am intrat si-a inceput. Multumesc. Macar atat.
Bine...sunt carcotasa rau...ca a fost foarte foarte dragut totu'...fac haz de necaz.

Happy Martisor!

Niciun comentariu: