joi, 25 februarie 2010

---------

Am plecat de la birou. Ramasesem singura. Ce dracu sa fac? Plec. Am zis ca poate pun de-o vizionare, il sun pe constanteanu de ieri ce voia garsoniera pentru gagica-sa si=mi da minunata veste ca au gasit. Pai normal ma ca ati gasit. Dati toti banii altora, ca eu n-am nevoie de bani. Bine ca oricum nu m-am agitat pentru el. Am frecat menta toata ziua. Nu stiu ce dracu am. Inca. E de la vreme, ma jur. Asa ca am plecat. Ascult o piesa de-a lu' grasu. Merge bine. Si habar n-am de ce scriu. Despre ce scriu. E totul asa de aiurea...
Desi luata pe bucatele mici a fost geniala saptamana, am zambit, am avut parte de lucruri d-alea marunte, alea care imi faceau ziua. Acum ma lasa indiferenta. Am reusit sa ii rezolv pe fratii cu garsoniere. Luni i-am inchiriat si ei. Mi-a trimis apoi in dupa-masa aia iar mesaj ca sa imi multumeasca. Cel mai dragut gest. Marti am fost numai pe fuga, m-am bucurat de vreme, am zis ca asa o sa fie de acum inainte, vizionari, posibilitati sa iasa ceva, soare, cald, eu zambind la oameni...Pe dracu. Marti si ieri nu stiu ce au avut oamenii, dar toti veneau la mine in tramvai, in statie, unde ma prindeau sa ma intrebe ei cum ajung in nu stiu ce loc. Pe toti i-am rezolvat, tuturor le-am zambit, chair ma simteam bine..desi usor ametita..
Ieri, iar naspoa incepuse. M-a sunat tipu' de mai sus si mi-a inveselit ziua. Mergeam cu el la Mihnea. Mihnea e un tip, proprietar ce are o garsoniera la Cismigiu, vivazi de parc. Mihnea e frumos de mor. Am zis ca daca eram eu clienta ma mutam numai ca sa stiu ca il vad o data pe luna p-asta cand ii platesc chiria. Il sun, are numarul meu in agenda...stabilim noi ora. Alerg prin oras de la Mosilor pana la Primarie, 15 minute, atat faci, stilul pas apasat-incordat-alergat. Ajung acolo fara suflare, constanteanu (aveam sa aflu later dupa ce completez contractu de vizionare, culmea scorpion si el, si pe 19) foarte dragut si el. In fine. Vedem, ramane ca vorbim.
Ma duc apoi la Universitate sa ma intalnesc cu niste colege din BYP. Mergeam la film. Film cu 5 lei. La cinema Europa. Du-te iar inapoi pe Calea Mosilor. Am vazut Agora, care chiar a fost in regula. Am patit ceva il ultimul timp. Am inceput sa devin interesata de istorie. Asta era cu actiune un antichitate. Eu mereu evitam filmele astea...fara vreun motiv anume. Am inceput acum cu istoria Bucurestiului. Citesc fel de fel de bloguri cu locuri, istorii ale orasului. Incep sa ma indragostesc de Bucuresti.Incep sa il vad altfel. Acum incep sa il vad cum este de fapt. Am niste stari ciudate cand ma plimb prin oras pentru vizionari. Am inceput sa am si numai prin centru. E perfect. E buna si combinatia asta ca am ajuns sa fac asta, sa fiu agent imobiliar. Ajung sa vad alta fata a orasului. Si vreau mai mult.

Niciun comentariu: