joi, 4 martie 2010

00.00

Azi noapte am realizat o chestie. Ca anul 2010 e de cacat deja stiam, pe zi ce trece si se duc zilele din el mi se dovedeste asta...ma intreb ce poate sa mai vina...
Am observat eu ca anul asta am zile speciale de cacat. Pai da, alea simetrice. Gen 1.01, 3.03. Da...anul asta pe 1 spre 2 ianuarie, noaptea tarziu, plangeam, ieri, pe 3 martie plangeam...nu mai tin minte ce am facut in seara de 2 februarie. Am cautat pe blog sa vad ce am scris...nimic concludent. Bine nu eram oricum. Mai aiurea e ca ma trezesc plangand, dar de simtit nu simt nimic. LAcrimile crug si eu sunt imuna. Din exterior mi se zice sa nu fiu trista...dar in interior nu mai sint nimic. Parca s-a dus totul si doar ma lovesc, iar eu trec pe langa ele. Oricum nu am ce le face. Nu pot sa schimb pe cei din jur, sa le schimb felul de a fi, felul de a gandi, reactiile. Doar pe mine. Iar eu nu pot, nu vreau, eu nu reactionez. Ma ingrop pe zi ce trece.
Astept cu nerabdare 4.04. Desi acum, daca am realizat cum sta treaba o sa vina pe 8.04, sau mai stiu eu cand, o sa ma loveasca alta data, sa nu ma astept.
Ma gandesc serios sa ma duc sa imi iau bicicleta. Tot am vreo 200 si ceva de euro, tot nu imi mai folosesc la nimic acum. Am vazut cateva tare dragute la Ciclop. Vreau sa inchid ochii si sa ma trezesc departe. Cat mai departe. Pedaland si simtind vantul in fata.

Niciun comentariu: